Gerdab.IR | گرداب

با انفعال مجامع جهانی و عربی

اسرائیل جنایتی جدید آفرید؛ حمله موشکی به شمال غزه

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۹

در حالی که اعتراضات جهانی به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در سواحل غزه هچنان ادامه دارد در حمله موشکی ارتش این رژیم به شمال غزه چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش گرداب، در حالی که اعتراضات جهانی به جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در سواحل غزه هچنان ادامه دارد در حمله موشکی ارتش این رژیم به شمال غزه چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.
شبکه خبری العربیه اعلام کرد، حمله موشکی امروز نظامیان صهیونیست به شمال نوار غزه 4 کشته بر جای گذاشت. منابع فلسطینی نیز اعلام کردند که حمله مذکور به منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه صورت گرفته است.

این در حالی است که از حمله وحشیانه صهیونیستها به کاروان فعالان صلح در سواحل غزه زمان زیادی نمی گذرد و موج انتقادهای جهانی علیه این اقدام غیر انسانی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

روزنامه جروزالم پست نیز از آغاز اعتصاب عمومی اعراب ساکن مناطق اشغالی موسوم به اراضی 1948 خبر داد. در همین حال رهبران جنبشهای فلسطینی در این مناطق در مورد آغاز انتفاضه جدیدی علیه رژیم صهیونیستی هشدار داده اند.

این در حالی است که اعتراضات فلسطینیهای ساکن مناطق 1948 با سرکوب خشونت بار پلیس مواجه شده است. این اعتراضات در پی حمله روز گذشته صهیونیستها به کاروان آزادی ترتیب داده شده است.

گفتنی است در بین فعالان صلح کاروان کمکی به غزه موسوم به کاروان آزادی "شیخ رائد صلاح" رهبر جنبش اسلامی اراضی اشغالی 1948 نیز حضور داشته است.
 
منبع: خبرگزاری مهر