Gerdab.IR | گرداب

پیامدهای پیوستن عضو طیف غیرقانونی علامه به گروهک پژاک

تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۹

دبیر واحد اجتماعی طیف غیر قانونی علامه، ضمن اعلام برائت از گذشته خود، جدایی رسمی اش را از این جریان غیر قانونی اعلام کرد.

گرداب- مرتضي سيمياري دبير واحد اجتماعي طيف علامه با توجه به عدم رعايت اساسنامه و مرامنامه اين تشكل، جدايي رسمي خود را از اين مجموعه اعلام كرد.

در ادامه خروج غيرقانوني محمدصادقي يكي از اعضاي شوراي مركزي سازمان ادوار تحكيم از كشور و استقرار در يكي از پايگاه‌هاي گروهك پژاك در خاك تركيه، مرتضي سيمياري دبير واحد اجتماعي طيف غيرقانوني علامه جدايي رسمي خود را از اين مجموعه اعلام كرد كه متن كامل آن در ادامه مي‌آيد:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
اينجانب مرتضي سيمياري دبير واحد اجتماعي طيف غير قانوني دفتر تحكيم وحدت (علامه) با توجه به عدم رعايت اساسنامه و مرامنامه اين سازمان دانشجويي و با توجه به موارد ذيل جدايي رسمي خود را از اين مجموعه اعلام مي‌دارم.

الف) با توجه با آيين‌نامه شوراي عالي انقلاب فرهنگي هر تشكل سياسي در دانشگاه در شرايطي مي‌تواند به حيات خود ادامه دهد كه در زمان تاسيس و بعد از آن حداقل عرض 20 عضو و واحد پيراسته متشكل شده باشد در حالي كه در زمان تشكيل آخرين نشست سراسري طيف علامه در تاريخ 20 مرداد 1387 اين مصداق رعايت نگرديده است.

ب) بر اساس آيين‌نامه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد نحوه برگزاري نشست‌هاي رسمي تشكل‌هاي اسلامي در درون دانشگاه‌هاي تابع وزارت علوم و نيز بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و با توجه به عدم رعايت اين مصداق در نشست انتخاباتي مورخ 25 اسفند 1385نشست مشورتي مورخ 13 آبان 1386 نشست انتخاباتي 26 خرداد 1387 نشست انتخاباتي مورخ 20 مرداد 1387 كه در آن نشست بنده به عضويت در مركزيت اين تشكل انتخاب شدم نشست مشورتي 16 آبان 1387 نشست مشورتي با همكاري حزب اعتماد ملي در تاريخ 24 ارديبهشت 1388 و نيز برگزاري ساير نشست‌هاي ياد شده در محافل ضد انقلاب.

ج) عدم رعايت اساسنامه داخلي در پيروي و حفظ دستاوردهاي انقلاب، امام و رهبري در مقابل تفكرات غرب زده به ويژه دولت آمريكا با مصداق حضور در كنفرانس برلين، پارلمان اروپا و نيز كنگره آمريكا

د) انحراف فكري-عقيدتي و نفوذ گروهك‌هاي ليبرال، ماركسيست و وادادگي در مقابل ضد انقلاب داخل و خارج نشين و...

بر اين اساس و ساير ادله روشن متن جدايي خود از اين جريان غيرقانوني را با تبري نسبت به گذشته به پيشگاه ملت ايران تقديم مي‌نمايم.

مرتضي سيمياري
10/3/89
رونوشت
وزارت علوم و تحقيقات و فناوري ايران
 
منبع: خبرگزاری فارس