Gerdab.IR | گرداب

پس از كارشناسي هاي دقيق:

آثار برتر مسابقه طراحي آرم مركز بررسي جرايم سازمان يافته برگزيده شدند

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۹

طي ارزيابي انجام شده در مراحل مختلف، 3 اثر برتر از نگاه كارشناسان خبره و نظر مسئولان مركز انتخاب گرديد، كه طي روز هاي آينده از آرم برتر رونمايي گرديده و هداياي در نظر گرفته شده نيز اهدا خواهد شد. علت تاخير در اعلام نتايج مسابقه، افزايش حجم فعاليت ها و ماموريت هاي مركز در راستاي اطفاي فتنه عميق و پروژه هاي داركوب و مرصاد بود كه بدين وسيله عذر خواهي مركز بررسي جرايم سازمان يافته، به كليه شركت كنندگان در اين مسابقه ابلاغ مي گردد.

در پي اتمام مهلت برگزاري مسابقه طراحي آرم مركز بررسي جرايم سازمان يافته در مهر ماه سال گذشته، حدود 100 اثر از 70 طراح دريافت شد.
طي ارزيابي انجام شده در مراحل مختلف، 3 اثر برتر از نگاه كارشناسان خبره و نظر مسئولان مركز انتخاب گرديد، كه طي روز هاي آينده در تماس با طراحان ارجمند آثار برگزيده، موارد اصلاحي انجام شده و ضمن رونمايي از آرم برتر، هداياي در نظر گرفته شده نيز اهدا خواهد شد.
علت تاخير در اعلام نتايج داوري، بروز حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 1388 و افزايش ناگهاني حجم فعاليت ها و ماموريت هاي مركز در راستاي اطفاي فتنه عميق و پروژه هاي داركوب و مرصاد بود كه بدين وسيله عذر خواهي مركز بررسي جرايم سازمان يافته، به كليه طراحان و شركت كنندگان در اين مسابقه ابلاغ مي گردد.