Gerdab.IR | گرداب

سوء استفاده صهيونيست‏هاي پارلمان اروپا از عکس ندا

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۹

چند تن از اعضاي پارلمان اروپا به هنگام ورود منوچهر متكي وزيرخارجه كشورمان به ساختمان اين اتحاديه در بروكسل، با نشان دادن عكس هاي مرحوم ندا آقا سلطان، به ايجاد سر و صدا پرداختند و عليه مسئولان كشورمان شعار دادند.

به گزارش گرداب به نقل از الف، چند تن از اعضاي پارلمان اروپا به هنگام ورود منوچهر متكي وزيرخارجه كشورمان به ساختمان اين اتحاديه در بروكسل، با نشان دادن عكس هاي مرحوم ندا آقا سلطان، به ايجاد سر و صدا پرداختند و عليه مسئولان كشورمان شعار دادند.

 تلاش اين عده براي حاشيه سازي بي نتيجه ماند و منوچهر متكي مواضع كشورمان در موضوع هسته اي را براي اعضاي پارلمان اروپا شرح داد. پارلمان اروپا نهاد قانونگذاري اتحاديه اروپاست و 730 عضو آن با راي شهروندان اتحاديه اروپايي و از ميان احزاب اروپايي انتخاب مي شوند.

دعوت صهيونيستها از اعضاي پارلمان اروپا براي عدم اجازه به وزيرخارجه ايران براي سخنراني در پارلمان اروپا و يا حداقل ايجاد سروصدا هنگام سخنراني وي، با مخالفت اكثريت قاطع اعضاي پارلمان اروپا روبرو شد بطوري كه فقط 8 تا 10 عضو صهيونيست اين پارلمان عليه متكي شعار دادند.

رژيم صهيونيستي همواره دربرابر بهبود مناسبات ايران و اروپا مانع تراشي كرده است. مقامات اين رژيم نيز از همكاري برزيل وتركيه براي حل مناقشه هسته اي ايران و فراموش شدن پرونده هسته ايران بر اثر ماجراي كاروان آزادي شكايت كرده اند

صهيونيستهاي اروپايي در شرايطي عكس مرحوم ندا آقا سلطان را در مقابل وزيرخارجه كشورمان بدست گرفتند كه با گذشت 11 ماه از اين قتل مرموز، تناقض هاي جديدتري در فيلم ها و عكس هاي آن حادثه كشف شده است. از جمله تفاوت رد خون روي پيشاني ندا در عكس هاي مختلف منتشر شده از حادثه، احتمال صحنه سازي و سپس قتل ناجوانمردانه اين هموطن بعد از انتقال پيكرش از محل فيلمبرداري را تقويت كرده است.