Gerdab.IR | گرداب

استفاده رژیم صهیونیستی از هولوکاست برای ایجاد ترس و وحشت

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

اسرائیل هیچ‌گاه با حادثه هولوکاست آلمان نازی مواجه نشده و در عین حال این حادثه را به پلاکاردی تبدیل کرده و از آن برای به وجود آوردن یک حادثه ملی استفاده کرده تا ترس شدید و خشونت‌طلبی دائمی را تشدید کند.

به گزارش گرداب، "آلن هارت"، خبرنگار سابق بی.بی.سی در مقاله‌ای تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با اقداماتی که انجام می‌دهد خود را در معرض نابودی قرار داده است. در این مقاله اشاره شده که رهبران رژیم صهیونیستی از هولوکاست برای پیاده کردن اهداف خود و فریب مردم استفاده می‌کنند. نویسنده این مقاله رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین دشمن یهودیان جهان می‌داند.

هدف رژیم صهیونیستی از همان ابتدای تأسیس تاکنون هیچ‌گاه رسیدن به صلح نبوده است
یکی از اسرائیلی‌های مطلع و البته شجاع که اسرائیل را در سراشیبی نابود کردن خود می‌داند، "مراو مایکلی" از مجری‌های رادیو و تلویزیون است که برای روزنامه "هاآرتص" نیز مطلب می‌نویسد؛ وی در گفتن حقیقت به همان شکلی که هست، هیچ ترسی ندارد. مثلاً وی در تاریخ 2 ژانویه امسال نوشت: رژیم اسرائیل به دنبال صلح نیست؛ کاملاً واضح است. این شیوه رژیم از زمان تأسیسش بوده است.

استفاده رژیم صهیونیستی از هولوکاست برای ایجاد ترس و خشونت‌طلبی دائم
تیتر آخرین مقاله وی چنین است: "هولوکاست پایان‌ناپذیر اسرائیل." یکی از نکات اصلی که مایکلی در این مقاله به آن اشاره می‌کند این است که اسرائیل هیچ‌گاه با حادثه هولوکاست آلمان نازی مواجه نشده و در عین حال این حادثه را به پلاکاردی تبدیل کرده و از آن برای به وجود آوردن یک حادثه ملی استفاده می‌کند تا ترس شدید و خشونت‌طلبی دائمی را تشدید کند که به خاطر این حادثه آغاز کرده است.

مقاله مایکلی بسیار مهم است و به عقیده من همه مردم با هر اعتقاداتی که دارند اگر می‌خواهند بفهمند که چرا رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی قرار دارد، باید این مقاله را بخوانند؛ بنابراین من بخشی از آن مقاله را این جا می‌آورم:

هولوکاست توجیهی برای تاسیس رژیم صهیونیستی
مایکلی می‌نویسد: هولوکاست اصلی است که اسرائیل به کمک آن خود را تعریف می‌کند. این تعریف بسیار محدود و بی‌نهایت پر از اشکال است؛ زیرا هولوکاست تنها به عنوان حادثه‌ای خاص در ذهن مردم وجود دارد؛ همان‌گونه که درس‌هایی که باید از آن گرفت خاص هستند. اما این حادثه مدت‌ها است برای توجیه وجود و ضرورت یک رژیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و پشت سر هم از آن یاد می‌شود تا ثابت کنند که موجودیت اسرائیل با تهدیدی مواجه است که هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد.

استفاده از هولوکاست برای ترساندن مردم جهت ایجاد هولوکاست واقعی
هولوکاست ذره‌بینی است که رهبران ما [اسرائیل] و به تبع آنها بخش اعظم جامعه، از پشت آن همه شرایط را می‌سنجند. این ذره‌بین واقعیت‌ها را تحریف می‌کند و بلا استثناء به یک نتیجه‌گیری از پیش تعیین شده منجر می‌شود که زندگی همه ما صرفاً یک هولوکاست طولانی است (تجربه‌ای از شکنجه و نابودی - تأکید از نویسنده است و نه "مراو").

تأکید رهبران اسرائیل بر این که همیشه هیتلرهایی در جهان وجود دارند
"هیتلرها" همیشه وجود دارند: همین یک هفته پیش بود که "بنیامین نتانیاهو" برای هزارمین بار گفت کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند اصلاً کم تعداد نیست. به عبارت دیگر، دلائل بسیاری وجود دارد تا ترس از هولوکاست را افزایش دهیم؛ حادثه‌ای که به گفته پدر تاریخ‌دان وی هرگز به پایان نرسیده است.

آموزش هولوکاست در مدارس به جوانان اسرائیل، عدم پایبندی آنها به اصول دموکراسی
به خاطر همین هم هست که ما هیچ رقیب، مخالف و یا حتی دشمنی نداریم؛ فقط هیتلرها در مقابل ما هستند. این شیوه‌ای است که هولوکاست در مدارس ما [اسرائیل] تدریس می‌شود، همین‌گونه است که دانش‌آموزان اسرائیلی را به دیدن اردوگاه‌های مرگ می‌برند و نتیجه این می‌شود که به گزارش روز جمعه "هاآرتص"، فقط 2 درصد از جوانان اسرائیلی پس از گذراندن درس هولوکاست به اصول دموکراتیک پایبند می‌مانند؛ حوادث شدید این‌طور هستند.

به خاطر محدودیت‌هایی که در نوع بشر وجود دارد، اگر با اثرات حادثه‌ای شدید مقابله نکنیم، باعث می‌شود دائماً تصور کنیم که حادثه‌ای دیگر در راه است؛ اگرچه رویداد آینده هیچ رابطه‌ای با آن حادثه نداشته باشد و یا حتی رویدادی مثبت باشد. حوادث شدید موجب خشونت‌طلبی و آسیب رساندن به اطرافیان می‌شوند اما اولین و شدیدترین نتیجه این حوادث متوجه خود فرد است.

رهبران اسرائیلی هولوکاست را به یک اختلال پس از حادثه تبدیل کرده‌اند
آن چه ما منطقی می‌دانیم در حقیقت یک الگوی رفتاری وحشت‌زده، تدافعی و خشونت‌طلبانه است. رهبران کنونی ما یهودیت اسرائیل را به یک بیماری پس از حادثه تبدیل کرده و ما را به سوی نابود کردن خود پیش می‌برند. به نظر من اکثریت، اگر نه همه، اعراب و دیگر مسلمانان در هر کجا از نابودی اسرائیل به دست خودش استقبال می‌کنند.

اگر زمانی رهبران اسرائیل نابودی رژیم صهیونیستی به دست خودش را قریب‌الوقوع بدانند، به همان شکلی با این موضوع برخورد می‌کنند که گویی با خطر شکست در میدان جنگ مواجه هستند. همان‌طور که خوانندگان کتاب من موسوم به "صهیونیسم: دشمن واقعی یهودیان" می‌دانند، پاسخ رهبران اسرائیل به چنین موقعیتی را "گلدا مایر"، نخست‌وزیر وقت، در مصاحبه‌ای با من در برنامه "بی‌بی‌سی پاناروما" به صراحت بیان کرد. وی گفت که در شرایطی که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک باشد، اسرائیل آماده خواهد بود تا منطقه را نیز با خود نابود کند.

سؤالی که اکنون مطرح است این است: آیا قدرتی روی کره زمین وجود دارد که بتواند به یهودیان اسرائیل کمک کند تا خود را از دست خود نجات دهند؟ شاید بهتر باشد بگویم خود را از دست رهبران گمراه خود نجات دهند؟

منبع: فارس