Gerdab.IR | گرداب

رئيس جمهور در مراسم 14 خرداد:

امام آموخت که کار برای خداوند شکست ندارد

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۹

امام خمینی(ره) رمز تعالی و تکامل و عزت را در ایستادگی بر عدالت و مقابله با ظلم و تبعیض می‌دانست و می‌فرمود؛ تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه وجود دارد ما هستیم.

گرداب- دکتر محمود احمدی نژاد پیش از خطبه های نماز جمعه تهران و در مراسم بیست و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با تسلیت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی را از ویژگی‌های امام راحل دانست و گفت: امام خمینی(ره) رمز تعالی و تکامل و عزت را در ایستادگی بر عدالت و مقابله با ظلم و تبعیض می‌دانست و می‌فرمود؛ تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه وجود دارد ما هستیم.
رییس جمهور با بیان اینکه بنیان مرصوصی که امام عزیز پایه گذاری کرده است از درون پالاینده است، یعنی آلودگی‌ها و انحرافات را از درون خود پالایش می‌کند،اظهار داشت: هرکس در هر مقام و هر قدر قدرتمند، اگر از خط امام و نظام فاصله بگیرد بی‌درنگ توسط دست پرقدرت ملت بزرگ ایران از صحنه طرد خواهد شد و به گفته مرحوم طالقانی هرکس در برابر این انقلاب بایستد هلاک خواهد شد.

اندیشه امام راحل، جهانی است
رییس‌جمهور افزود: امام(ره) استکبار ستیزی را جزء‌ ذات دینداری و ایمان به خدا و حرکت در مسیر انبیاء الهی می‌دانست. اندیشه و انقلاب او جهانی بود و به خوبی و با هوشمندی و هدایت الهی، محور ماندگاری نظام سلطه را تشخیص داد و با تمرکز قدرت ملت علیه آن ،راه نجات را به روی بشریت گشودند.
دکتر‌ احمدی‌نژاد با بیان اینکه امام (ره) با تیزبینی و هدایت الهی رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین ابزار سلطه و تحمیل بر ملت‌ها می دانست و روز قدس را مبتکرانه تعیین و تا آخر بر مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید داشتند، گفت: امام می‌دانست که فرو ریختن این رژیم به معنای فروریختن ستون فقرات نظام سلطه است و امروز همه جهانیان این واقعیت را می‌بینند و بر او درود می‌فرستند.

امام فرمود «میزان رای ملت است»
رییس‌جمهور ویژگی دیگر امام خمینی(ره) را احترام به مردم دانست و اظهار داشت: او به مردم احترام می‌گذاشت به تشخیص مردم احترام می‌گذاشت او همراه مردم حرکت می‌کند و برای نقش مردم در اداره‌ کشور اصالت قائل بودند. او معتقد بود اصلاح امور و عدالت جز با دست قدرت مردم میسر نیست و قدرت مردم و ملت را تجلی قدرت خدا می‌دانست و ملت ایران را بهترین ملت‌ها و بهتر از مردم صدر اسلام می‌دانست و بر نقش اصیل مردم در اداره کشور عمیقا باور داشت. امام(ره) نظام اسلامی را بدون مردم فاقد اعتبار می‌دانست و رکن اصلی جمهوری اسلامی ایران را در پیروی از ولایت و استقرار نظام ولایی می‌دانست و این حقیقت را در تار و پود نظام اسلامی جاری ساخت و فرمود «میزان رای ملت است».

ملت ایران دمکراسی حزب، ثروت و رسانه را به چالش کشیدند
دکتر‌احمدی‌نژاد اضافه کرد: در طول30 سال جمهوری اسلامی، 30 انتخابات عظیم همه با یک سیستم و یک روش ثابت مردمی برگزار شده است. مردم هم مجری هم ناظر و هم شرکت کننده و صاحب انتخابات هستند. مردمی‌ترین انتخابات جهان در ایران برگزار می‌شود و مردمسالارانه‌ترین حکومت‌ها حکومت جمهوری اسلامی است. در سال گذشته حدود 40 میلیون نفر یعنی 85 درصد واجدین شرایط در یک انتخابات صددرصد آزاد شرکت کردند و رکورد مردم‌سالاری را در دنیا شکستند و دمکراسی حزب، ثروت و رسانه را در دنیا به چالش کشیدند.
رییس‌جمهور گفت: در انتخابات سال گذشته حدود 25 میلیون نفر به خادم منتخب رای دادند اما همه 40 میلیون نفر و 75 میلیون نفر جمعیت ایران محترم هستند. البته در طول 30 سال گذشته برخی خودخواهان بوده‌اند که خود را برتر و مالک کشور می‌دانستند و اگر رای ملت به آنان بود، آن را محترم می‌دانستند اما اگر کس دیگری رای مردم را به دست می‌آورد آن رای احترام نداشت و باید لگدمال می‌شد برخی از اینان کسانی بوده‌اند که خود با همین سیستم و روش بارها بر مناصب حکومتی تکیه داشتند.

رهبر عزیز هوشمندانه از آرای مردم در انتخابات صیانت کردند
وی افزود: امام بزرگوار از آرای مردم و نتایج آن با قدرت صیانت می‌کردند همان‌طور که رهبر عزیزمان هوشمندانه از آرای مردم در انتخابات اخیر صیانت کردند و در برابر قدرت‌های فاسد از آن دفاع نمودند. همه موظفند و بنده هم موظفم که از اساس مردم سالاری‌دینی و رای مردم صیانت کنیم.

مقابله امام با اشرافیت دولتی
رییس‌جمهور خاطر نشان کرد: از جمله ویژگی های حضرت امام(ره) ترویج روحیه خدمتگزاری به ملت و زندگی در کنار مردم بود. امام(ره) خود را خدمتگزار و دولت را خادم و اصالت را در خدمت به مردم می‌دانست. او با اشرافیت دولتی بریده از مردم و با خصلت‌های سرمایه‌داری و زندگی شاهی و در برابر نشانه‌های بروز آن مقابله کردند. عده‌ای که با پول بیت‌المال زندگی اداری و شخصی خود را اشرافی می‌سازند، در مقابل مشی حضرت امام(ره) هستند و کارشان محکوم است. امام(ره)مانند مردم ساده زندگی می‌کرد، همان‌طور که رهبری عزیز هم ساده زندگی می‌کنند.

احدی حق ندارد خود را میراث‌دار انحصاری امام(ره) و خط امام(ره) بداند
دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: امام(ره) انقلاب و نظام را متعلق به توده‌های مردم می‌دانست و برای کسانی امتیاز و ویژگی خاصی قائل نبود و همه پیروزی‌ها را به ملت منتسب می‌کرد، در نگاه امام(ره) احدی حق ندارد خود را مالک مردم و ورای رای مردم و قانون بداند و برای خود امتیاز ویژه قائل باشد. مسیر امام(ره) از مسیر نورانی اهل بیت(ع) و ولایت می‌گذرد و احدی حق ندارد خود را میراث‌دار انحصاری امام(ره) و خط امام(ره) بداند. عجیب است و این از عجایب روزگار ماست که عده‌ای در صف دشمنان قسم‌خورده‌ امام(ره) مانند سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، رسانه‌های استکباری و سران استکبار ایستاد‌ه‌اند و با اصول‌ و ارزش‌های امام(ره) مقابله می‌کنند و در عین حال ادعای مالکیت انحصاری خط امام(ره) دارند و انتظار دارند که مردم نیز این ادعا را بپذیرند.
وی گفت: از منظر امام(ره) میزان حال فعلی افراد است. او برای عناوین، لباس و دیگر ذخایر دنیا ارزشی قائل نبود و در وصیت‌نامه خود به مردم متذکر شد که مراقب باشید، ممکن است برخی با سالوسی از ناحیه‌ من تعریف یا تاییدیه‌ای گرفته باشند اما میزان حال فعلی افراد است. در صدر اسلام هم داشته‌ایم که عده‌ای در کنار پیامبر(ص) مجاهدت کردند اما بعدها در مقابل عدالت علی(ع) ایستادند و جنگ براه انداختند.
رییس‌جمهور تصریح کرد: ‌ امام(ره) با نگرش‌های مادی و بی‌بندوباری‌های فکری غربی و لیبرالیسم و خودباختگی به نام مدرنیته مخالف بود و در عین حال با تحجر و واپس‌گرایی هم اعلام برائت می‌کرد. ایشان اسلام را پاسخگوی کامل به کرامت، عزت و نیازهای حقیقی انسان برای نیل به کمال الهی می‌دانست.

مدعیان دروغین پیروی از راه امام
دکتر احمدی‌نژاد با بیان این‌که از نگاه امام، حفظ نظام و حیثیت آن از اوجب واجبات است،گفت: کسانی که حرمت نگه نمی‌دارند و همصدا با دشمنان قسم خورده می‌خواهند چهره نظام مردمی و پاک جمهوری اسلامی را مشوه کنند، هرگز نمی‌توانند ادعای پیروی از امام(ره) و خط امام را داشته باشند. کسانی که با توهین کنندگان به امام همراهی کردند یا در برابر انحرافات از مسیر امام سکوت کردند، نمی‌توانند ادعای پیروی از امام(ره) و خط امام را داشته باشند.
وی تاکید کرد: ملت ایران این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را رایگان و براحتی به دست نیاورده است که با بازی عده‌ای بازیگران بین‌المللی آن را به حراج بگذارد. این انقلاب، ملت،‌ امام و راه امام زنده است و تا برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.
رییس‌جمهور گفت: امروز روز امام (ره) است، بدون تردید امام (ره) بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت تاریخ پس از بعثت خاتم و ائمه اطهار(ع) است. هدیه خاص خداوند به بشریت و احیاگر انسان در عصر حاکمیت ظلمت سنگین مادیت است. امروز بهترین ذکر، ذکر امام (ره)، راه امام (ره) و یادآوری ویژگی‌های الهی امام (ره) است.

امام آموخت که کار برای خداوند شکست ندارد
دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز به واسطه امام (ره) و نهضت امام (ره) نه تنها ایران بلکه تمام جهان در جوش و خروش است. ویژگی بارز امام (ره) ایمان و توکل به خداوند و کار برای خدا بود. همه وجود امام (ره) برای خدا و کار برای خدا بود. او به ما آموخت که اخلاص رمز پیروزی و سعادت است. او آموخت اگر کاری برای خدا نباشد، شیطانی و ابتر است حتی اگر در تمام عالم جلوه‌گری کند. کار برای خداوند رمز تمام پیروزی‌ها، حسن‌ها و زیبایی‌هاست. او به ما آموخت کار برای خداوند در ذات خود پیروزی است و کار برای خداوند شکست ندارد.
رییس‌جمهور گفت: امام (ره) رمز صلابت و پیروزی و منشا قدرت را خداوند می‌دانست و برای قدرت‌های مادی هیچ رسالتی قائل نبود. نه اینکه آنها را قدرت نمی‌دانست بلکه آنها را صاحب اثر و قدرت نمی‌دانست و آنها را به حساب نمی‌آورد. او آمریکا را شیطان بزرگ نامید و در اوج مظلومیت ایران و قدرت آمریکا فریاد زد "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند".

امام (ره) انتظار مصلح را اساس حرکت می‌دانست
دکتر احمدی‌نژاد یکی دیگر از ویژگی‌های امام (ره) را حرکت در مسیر انبیاء الهی عنوان کرد و گفت: حرکت او در ادامه‌ حرکت انبیا‌ء الهی و از جنس آنها بود.
رییس‌جمهور با بیان این‌که رسالت پیامبران جهانی بود و رسالت انقلاب ایران نیز جهانی است، اظهار داشت: امام(ره) معتقد است که وراثت زمین از آن صالحان است. او بدنبال نجات تمام بشریت بود. نگاه او جهانی بود. او ساختن و پیشرفت ایران را و نجات بشریت را دو روی یک سکه و لازم ‌و ملزوم هم می‌دانست. او رهبری حقیقی ملت ایران را متعلق به حضرت مهدی(عج) می‌دانست و می‌فرمود این کشور و نهضت صاحب دارد. امام (ره) نظام ولایت را حلقه اتصال مردم به آسمان و حلقه اتصال مردم به رهبر حقیقی و یگانه عالم، امام عصر می‌دانست و ماندگاری و مشروعیت نظام اسلامی را از این ناحیه می‌دانست. امام (ره) انتظار مصلح را اساس حرکت می‌دانست و انقلاب اسلامی را تمهید حضور امام (ره) می‌شمرد.
رییس‌جمهور ویژگی دیگر حضرت امام (ره) را ترویج روحیه‌ خودباوری عنوان کرد و گفت: امام(ره) روحیه توانستن و خودباوری را در سایه توکل به خداوند زنده کرد و در نقطه مقابل شیاطین و مستکبران که بدنبال تحقیر ملت‌ها بودند. امام(ره) آمد، قدرت وعظمت انسان و جایگاه انسان را احیا کرد و ملت عزیز ایران و فرزندان برومند این ملت در سایه خودباوری در برابر سنگین‌ترین هجمه‌ها و فتنه‌ها بخصوص در دوران دفاع مقدس ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و اکنون نیز فرزندان این ملت با همان نگاه و دلبستگی به ولایت و دنبال کردن همان راه، تمام قله‌های علم و سیاست را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد. امام(ره) به ما آموخت که ما می‌توانیم.

نظام سلطه در موضع تدافعی و انفعال قرار دارد
رییس‌جمهور با اشاره به شرایط گذشته و حال ملت ایران و نظام سلطه خاطر نشان کرد: یک روز امام راحل را به جرم دفاع از حیثیت و حقوق ملت ایران و بیدارباش به ملت‌ها در اوج مظلومیت دستگیر و تبعید و یاران او را سرکوب کردند .در اوایل انقلاب بخصوص در دوران دفاع مقدس نیز همه قدرت‌های شیطانی متجاوزانه علیه ملت ایران بودند و ما مظلومانه از خود دفاع می‌کردیم، حتی فریاد مظلومیت ملت ایران در جهان مادی هیچ انعکاس و پژواکی نداشت.
وی با تاکید بر اینکه امروز نظام مادی در سراشیبی سقوط است و دوره تاریخی آن به پایان رسیده است اظهار داشت: نظام استکباری که یک دوره تصور می‌کرد به قصد ریشه‌کنی و براندازی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی می‌تواند طراحی و توطئه کند، امروز در موضع تدافعی و انفعال قرار گرفته است و در واقع امروز نظام سلطه از سازمان و سیستم ظالمانه و یکسویه خود که در حال فروریختن است دفاع می‌کند.
دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: به فضل الهی نظام ظالمانه سلطه فرو خواهد ریخت و هیچ‌کس قادر به نجات نظام استکباری نخواهد بود و امروز نام، یاد، راه و سیره امام فروزنده‌تر از همیشه در جهان می‌درخشد و زمزمه شب و روز همه آزادگان عالم است.
رییس‌جمهور گفت: امروز خورشید وجود امام (ره) و نظام برآمده از حرکت امام (ره) در عرصه‌ جهانی می‌درخشد و آرزوهای بزرگ امام (ره) در حال تحقق است. برخی انقلاب اسلامی را مقدمه‌ حرکت آخر می‌دانند ولی انقلاب اسلامی در متن حرکت آخر است و حرکت آخر به فضل الهی آغاز شده و به‌زودی به پیروزی نهایی می‌رسد. نظام سلطه به پایان راه رسیده است و دست و پا زدن‌ها دیگر برای آنها فایده ای ندارد. حرکت آخر بشر در حال شکوفایی است.
وی ادامه داد: برای مستکبران یک راه بیش‌تر نمانده است و آن تسلیم شدن در برابر حق و پیوستن به توده‌های ملت‌هاست.

کاروان های صلح جهانی به سوی غزه به حرکت در خواهد آمد
دکتر احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به حرکت‌ کاروان آزادی برای کمک به مردم مظلوم غزه گفت: ملت‌ها که در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی که وجود این رژیم توهین به بشریت و ساحت آزادی، یگانه‌پرستی و عدالت و صلح است به ستوه ‌آمده‌اند و برای کمک به مردم مظلوم غزه و شکستن حصر اهریمنی شیطان‌صفتان تاریخ ،داوطلبانه براه افتادند و گرچه به ظاهر کاروان آزادی با اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها متوقف شد ولی به لطف خداوند کاروان های صلح و آزادی از نقاط مختلف جهان توسط آزادیخواهان در آینده به حرکت در خواهد آمد و با برچیدن صهیونیست‌ها آزادی را به تمام جهان هدیه خواهند کرد.
رییس‌جمهور تصریح کرد: جنایت امروز صهیونیست‌ها نه از سر قدرت بلکه از روی ضعف و دیوانگی است. به نظر می‌رسد که آنها تسلط بر اعصاب و قدرت اندیشه‌ خود را از دست داده‌اند و قصد دارند برای جبران شکست‌های خود و بازسازی اقتدار نظامی و هیبت پوشالی، بدنبال طراحی برای حمله مجدد به غزه هستند ولی اشتباه می‌کنند. آنها امروز منفورترین چهره نزد ملت‌ها هستند.

مواضع آمریکا ،موجب بن‌بست اوباما و دولت آمریکا خواهد بود
دکتر احمدی‌نژاد اضافه کرد: حمله به کاروان آزادی به معیار سنجش صداقت دولت‌ها تبدیل شده است، برخی از اروپایی‌ها مواضع خوبی گرفته‌اند، ولی آمریکایی‌ها تحت تاثیر و سیطره صهیونیست‌ها به نفع آنها موضع‌گیری کردند. امیدواریم کسانی که موضع خوبی اتخاذ کردند این راه را ادامه دهند و مانع تجاوزات بعدی شوند و دولت آمریکا نیز بهتر است توبه کند و بداند که این مواضع، موجب به بن‌بست رساندن آقای اوباما و در نتیجه کل دولت آمریکا خواهد بود.
رییس‌جمهور خطاب به صهیونیست‌ها گفت: 60 سال و به تعبیری 110 سال جنایت و اشغالگری کافی است. امروز هر اقدام جدید تجاوزکارانه به معنای مرگ قطعی رژیم صهیونیستی خواهد بود و هر اقدام وحشیانه‌ای که انجام می‌دهند یک گام بلند، آنها را به فروپاشی نزدیک می‌کند.
دکتر احمدی‌نژاد گفت: به حامیان این رژیم هم نصیحت می‌کنیم به حقوق ملت‌ها و ملت فلسطین احترام بگذارید و همانطور که طراحی کردید و این رژیم را برپا کردید به همان ترتیب اساس این رژیم را برچینید و خودتان و ملت‌ها را نجات دهید و بدانید اگر این اتفاق نیفتد، دست قدرت ملت‌ها این رژیم را بر خواهد چید و حامیان این رژیم را به عنوان جنایتکار جنگی به محاکمه خواهند کشید.
دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز به لطف حرکت‌های امام(ره) و فداکاری و ایستادگی ملت بزرگ و هوشمندی رهبر گرانقدر انقلاب همه ملت‌ها بیدار شده‌اند و امواج عظیم انسانی برای برپایی عدالت و یگانه‌پرستی و حکومت صالحان تحت امر مصلح کل و موعود امم حضرت مهدی(عج) آماده می‌شوند، گفت: استکبار در سراشیبی سقوط است و تلاش‌های مذبوحانه‌اش هیچ کمکی به او نخواهد کرد.
رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز در بیست و یکمین سالگرد رحلت امام راحل برای تجدید میثاق در کنار مرقد نورانی ایشان هستیم، اظهار داشت: ای امام(ره) امروز همه ملت‌ها و توده‌های میلیاردی، آزادیخواه، عاشق و دلبسته راه و ارزش‌های برآمده از انقلاب تو هستند و با تو پیمان می‌بندیم که این عشق مقدس را نسل به نسل و سینه به سینه تا آخر به نسل‌های بعدی بسپاریم. راه تو تا برقراری حکومت عدل جهانی به رهبری مولای‌مان ادامه خواهد داشت و نسل‌های پی در پی مومن‌تر و هوشمندتر و مصمم‌تر و عاشق‌تر در صحنه انقلاب ایستاده و از ارزش‌ها و اصول آن دفاع می‌کنند.

حمایت از جمهوری اسلامی و عشق و دلدادگی به خط نورانی امامت و ولایت
دکتر‌احمدی‌نژاد گفت: ای امام(ره)، ای بشارت‌دهنده عزت و آزادی انسان‌ها، دنیاپرستان در برابر دین و آرمان‌ها و حقوق ملت‌ها ایستاده‌اند و ما هم به فرمان تو با تمام وجود در برابر دنیای مادی و پوشالی آنها ایستاده‌ایم و حسرت یک گام به پیش علیه جبهه حق را بر دل آنها خواهیم گذاشت. ای امام عزیز از میراث گرانقدر تو یعنی جمهوری اسلامی و عشق و دلدادگی به خط نورانی امامت و ولایت که نقطه تمرکز دشمنی همه شیاطین است با تمام وجود حمایت خواهیم کرد. آنها آرزوی تضعیف رابطه امت با امام(ره) و عشق ملت ایران به ارزش‌های انقلابی و نظام را به گور می‌برند.

جلوگیری از دست‌اندازی به حقوق ملت
رییس‌جمهور افزود: ای روح خدا، در کالبد زمان، با همه وجود در خدمت بندگان خدا و مردم هستیم و راه و رسم نوکری ملت را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم. ای یاور محرومان، ما محرومان را و متن مردم را ولی نعمت خود و خدمت و نوکری به آنها را افتخار خود می‌دانیم و یک موی آنها را با کاخ‌های کاخ‌نشینان معاوضه نمی‌کنیم. مستکبران و اشرافیت برآمده از بیت‌المال هرچه می‌خواهند بگویند. در برابر آن‌ها ایستاده‌ایم و نه تنها هیمنه دروغین آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم و از دست‌اندازی بیشتر آنها به حقوق ملت جلوگیری می‌کنیم؛ بلکه به لطف خدا و حمایت رهبری عزیز و ملت، حقوق ملت‌ را اگر در لایه‌های قانون دانی و لفافه‌های قطعنامه‌ها پیچیده باشند از حلقوم آنها بیرون می‌کشیم.

تجاوز به حریم و حرمت امام و انحراف از آن را تحمل نمی‌کنیم
رییس‌جمهور گفت: ای امام(ره)، تخطئه خودخواهان و دنیاپرستان نعمت الهی است. ما از شماتت مستکبران و شبکه‌های رسانه‌ای مستکبران و دنباله‌های آنها نمی‌هراسیم تا جایی که به ما و شخصیت ما توهین می‌کنند هر چند ناجوانمردانه و غیراخلاقی باشد آن را تحمل می‌کنیم اما تجاوز به حریم و حرمت تو و انحراف از آن را تحمل نمی‌کنیم و با تمام وجود در برابر آن ایستاده‌ایم.
دکتر‌احمدی‌نژاد گفت: ای امام(ره) ما عشق به مردم، انسان‌ها، مهرورزی با آحاد مردم، تواضع در برابر مردم و گردن فرا افراشتن در برابر مستکبران را از تو آموخته‌ایم و عهد می‌بندیم تا جان در بدن داریم از میثاق الهی منحرف نشویم. فرمودی با دلی آرام به آسمان پر می‌کشید اطمینان می‌دهم این ملت بخصوص جوانان غیرتمند ملت ایران تا برافراشتن پرچم تو که پرچم الله اکبر و بانگ و ندای مهدی فاطمه(عج) است بر قلل رفیع جهان خواهند ایستاد و در حقانیت راه تو ذره‌ای تردید به خود راه نخواهند داد.
رییس‌جمهور گفت: دنیا بداند! امام(ره) زنده است. ملت ایران، ملت‌های آزاده و عدالت‌خواهی، یگانه‌پرستی زنده‌اند تا انتظار و عشق به حضرت مهدی(عج) وجود دارد.
دکتر‌احمدی‌نژاد اظهار داشت: به فضل الهی آینده روشن در انتظار ملت ایران و ذلت و خواری در انتظار دشمنان بشریت است. از ملت بزرگ ایران به خاطر همه خوبی‌های‌شان، هوشمند‌ی‌های‌شان در طول تاریخ، در دوره انقلاب، دفاع مقدس صیانت از خط امام(ره) و ولایت و از حضور پرشکوه تاریخ‌ساز آن‌ها در صحنه‌های یک‌سال اخیر صمیمانه تشکر می‌کنم.
رییس‌جمهور گفت: از حضور شما نیز که در این اجتماع حماسی بعد از 21 سال آمدید و امام(ره) و راه امام(ره) را فریاد زدید و عزت و عظمت خود را به رخ دنیا کشیدید، قدردانی می‌کنم.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت