Gerdab.IR | گرداب

همجنس‌‌بازها، سفرای جدید رژیم‌صهیونیستی در جهان

تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

بر اساس این طرح، 100 نفر که با عنوان چهره‌های صهیونیستی در این ماموریت همکاری دارند، از میان اعراب ساکنین سرزمین های اشغالی، هنرمندان، کارشناسان امنیت ملی، همجنس‌بازان، مردم عادی و مهاجرین اتیوپیایی انتخاب شده‌اند.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه جروزالم‌پست، وزارت دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در نظر دارد 100 نفر را از بخش‌های مختلف جامعه صهیونیستی انتخاب کرده و آنان را به عنوان نماینده به خارج از سرزمین‌های اشغالی بفرستد تا این افراد تلاش کنند از وجهه این رژیم در عرصه بین المللی دفاع کنند.

این برنامه قرار است در هفته موسوم به هفته "آپارتاید اسرائیل" به مرحله اجرا درآید و قرار است در این طرح برای احیای وجهه رژیم صهیونیستی در عرصه جهانی تلاش شود.

بر اساس این طرح، این 100 نفر که با عنوان چهره‌های صهیونیستی در این ماموریت همکاری دارند، از میان اعراب ساکنین سرزمین های اشغالی، هنرمندان، کارشناسان امنیت ملی، همجنس‌بازان، مردم عادی و مهاجرین اتیوپیایی انتخاب شده‌اند.

شرکت‌کنندگان چندین هفته را تحت آموزش نیروهای وزارت دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی قرار داشته‌اند و قرار است از چندین دانشکده در نیویورک، بوستون، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و میامی در آمریکا، تورنتو و مونترال در کانادا، دوبلین در ایرلند، لندن، مادرید و ژوهانسبورگ و کیپ تاون در آفریقای جنوبی دیدار کنند. این افراد در 20 گروه قرار خواهند گرفت و در کنفرانس‌ها و اجلاس‌های برگزار شده در این کشورها شرکت خواهند کرد و به ایراد سخنرانی برای دانشجویان این دانشگاه‌ها خواهند پرداخت.

"یولی ادلستین"، وزیر دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شده است که علت تنفر از رژیم صهیونیستی عدم آگاهی افراد از این رژیم است. بنابراین مقامات این وزارتخانه تلاش می کنند با اجرای این ماموریت وجهه این رژیم را بهبود ببخشند.

وی همچنین مدعی شده است که تاکید بر ادعای احترام رژیم صهیونیستی به حقوق بشر، اصولی‌ترین ماموریت این 100 نفر در سفرهایشان به کشورهای مذکور است!

منبع: فارس