Gerdab.IR | گرداب

عصاي آل سعود زير بغل فتنه سبز!

تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۰

شبكه تلويزيوني العربيه به پخش آگهي تبليغاتي براي فتنه مرده 88 در ايران پرداخت.

به گزارش گرداب، شبكه سعودي العربيه كه از جانب حاكميت استبدادي سعودي با هدف دروغ پراكني عليه ايران و جنبش مقاومت در منطقه و همچنين ارائه سرويس رسانه اي به صهيونيست ها راه اندازي شده، روز جمعه براي چندمين بار در هفته هاي گذشته مستندي تكراري با نام "تابستان سبز در ايران"! را پخش كرد.

اين مستند كه با پول سعودي و به دست عناصر درمانده اپوزيسيون در اروپا و آمريكا ساخته شده، تلاش مي كند با ساختاري ضعيف و رقت بار از به فراموشي سپرده شدن رهبران منزوي و بي اعتبار فتنه سبز در ايران جلوگيري كند.

پخش چند باره اين مستند در حالي انجام شده است كه كارشناسان مي گويند اين شبكه به طور معمول برنامه هاي تكراري پخش نمي كند.

حدس زده مي شود اين اقدام سعودي قبل از هر چيز ناشي از نگراني نسبت به گسترش بيش از پيش اعتراض ها در بحرين، سرايت ناآرامي ها به خاك عربستان و همچنين از دست رفتن كامل جاي پاي آل سعود در يمن باشد.

علاوه بر اين، اطلاعات موجود نشان مي دهد عربستان سعودي اخيرا در تمام پروژه هاي ضد امنيتي آمريكا و صهيونيست ها عليه ايران دخيل بوده است.

آخرين نمونه افشا شده از اين قبيل حضور دو تن از عناصر رسواي فتنه سبز در عربستان و دريافت پول از سعودي و همچنين اعطاي كمك مالي به محمد خاتمي بوده است.
 
قابل ذکر است که مقام هاي اطلاعاتي ايران اسناد مراوده عربستان با برخي تروريست هاي ضد ايراني را در سفر اخير وزير اطلاعات به اين كشور به مقام هاي سعودي ارائه كرده اند.
 
منبع: کیهان