Gerdab.IR | گرداب

جاسوسی نوری زاده برای آل سعود

تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

"عليرضا نوري زاده"، ضد انقلاب فراري همكاري‌هاي مختلفي با استخبارات عربستان یا همان دستگاه جاسوسي آل سعود دارد.

به گزارش گرداب، اخبار مختلف حاكي از آن است كه عليرضا نوري زاده ضد انقلاب فراري همكاري‌هاي مختلفي با استخبارات عربستان یا همان دستگاه جاسوسي آل سعود دارد.

نوري زاده كه به زبان عربي نيز مسلط است، سالها پیش همكاري‌هاي مختلفي با دستگاه جاسوسي آل سعود آغاز کرده است و از طريق جاسوسي در آمدهاي كلاني را به جيب مي زند.

وي خود را تحليل گر مسائل ايران جا زده و خيالبافي‌هاي خود را در خصوص شرايط ايران، در قالب بولتن های به اصطلاح ویژه! به استخبارات عربستان ارائه مي‌كند. 
 
اين همكاري ميان نوري زاده و دستگاه جاسوسي آل سعود، سابقه‌اي چندين ساله دارد و دليل اصلي توجه زياد سعودي‌ها به وي به خاطر همين خوش خدمتي اوست.
 
علیرضا نوری زاده که چندسال پیش فیلم رسوایی اخلاقی او منتشر شد، از طریق ایجاد برخی ارتباطات خاص با "ترکی الفیصل" رئیس سابق استخبارات عربستان توانسته بود مبالغ سنگینی در قالب برخی همکاریهای مشترک با دستگاه امنیتی آل سعود دریافت کند.
 
نوری زاده هم اکنون با "ترکی الفیصل" در موسسه ای با عنوان "مرکز پژوهش ها و مطالعات اسلامی ملک فیصل که "ترکی الفیصل" رئیس آن است، همکاریهایی دارد.
 
جالب اینکه نوری زاده در دوران اصلاحات ارتباطات نزدیکی با برخی چهره های اصلاح طلب داشت!

علاوه بر اين كانال اصلي كه زمينه انتشار توهمات نوري زاد در روزنامه الشرق الاوسط و همچنين گفتگوهاي مكرر وي با شبكه العربيه را فراهم مي‌كند، نيروهاي امنيتي سعودي هستند. شبکه العربیه و الشرق الاوسط دو رسانه وابسته به استخبارات عربستان هستند.
 
منبع: ندای انقلاب