Gerdab.IR | گرداب

نتانیاهو: همه درباره ایران ساکت شوید

تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۰

نتانیاهو به تمام وزرای کابینه‌اش دستور داد تا از مصاحبه درباره موضوع ایران خودداری کنند، مگر آن که از قبل مجوز ویژه‌ای دریافت کرده باشند. از سوی دیگر از آمریکا خواست تا تحریم‌های بیشتری علیه تهران اعمال کند.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه یدیعونت آحارونت، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به وزرای کابینه این کشور دستور داد قبل از دیدار آینده وی با "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا در خصوص تهدید ایران صحبت نکنند.

بنابر این گزارش، نتانیاهو به تمام وزرای کابینه‌اش دستور داد تا از مصاحبه درباره موضوع ایران خودداری کنند، مگر آن که از قبل مجوز ویژه‌ای دریافت کرده باشند.

نتانیاهو در این فرمان آورده است که تعدد اظهارات  مقامات رژیم صهیونیستی و اعضای سابق کابینه درباره این موضوع بسیار خطرناک است و از مقامات صهیونیستی خواست فورا به این وضع خاتمه دهند.

آمریکا به دنبال گروکشی از رژیم صهیونیستی
در همین اثنا نزدیکان نتانیاهو مشغول برقراری تماس‌هایی با همتایان خود در کاخ سفید هستند تا پیش‌نویس بیانیه‌ای مشترک بین آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران را تهیه کنند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد این بیانیه را در آستانه دیدار نتانیاهو و اوباما در تاریخ 5 مارس منتشر کند.

نتانیاهو از آمریکا خواسته تا در این بیانیه اعلام کند تحریم‌های بیشتری علیه تهران اعمال خواهد کرد.

مقامات آمریکا در حال بررسی این پیشنهاد هستند اما تنها زمانی به آن پاسخ مثبت می‌دهند که بتوانند نخست وزیر این رژیم را متقاعد کنند گزینه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران را به تعویق بیاندازد.

برای واشنگتن هدف عمده نشست آتی فقط یک موضوع و آن هم گروکشی از نتانیاهو برای تعهد درباره عدم حمله به ایران در آینده نزدیک است.

منبع: فارس