Gerdab.IR | گرداب

وحشت شبکه بی‌بی‌سی از عملیات چشم روباه

تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰

فهمیده‌اند دیگر ایران محل امنی برای حضور جاسوسان آنها در لباس خبرنگار نیست و ترس از دستگیری دیگر عواملشان به شدت آنان را دچار مهمل‌بافی کرده است.

گرداب- "صادق صبا" رئیس بخش فارسی شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی با زدن اتهامات در خصوص تحت فشار قرار دادن خانواده های عوامل شبکه بی بی سی در داخل ایران نشان داد  بی بی سی  ضربه سنگینی به وسیله نیروهای اطلاعاتی سپاه در فضای سایبری خورده است.

دروغ بودن این اتهامات که همواره به وسیله ضدانقلاب و دشمنان ایران به جمهوری اسلامی زده شده، برای همگان مشخص است. ضدانقلاب وقتی ضربه می خورد، برای کم نیاوردن شکست خود را به گردن عواملی می اندازند که از آن ها چهره مظلومی را نشان بدهد.

اینکه نیروهای امنیتی به خانواده ای فشار بیاورد که  به عنوان مثال دست از همکاری با بی بی سی بردارد، از دید کارشناسان رسانه ای محلی از اعراب ندارد.

پرواضح است که وقتی یکی از عوامل ضدانقلاب و یا وابستگان کشورهای دشمن دستگیر می شوند، خانواده های آن ها متوجه عمل خیانتکارانه فرزندانشان شده و بعضا به عنوان دلسوزی از فرزندانشان می خواهند دست از همراهی با دشمنان ملت بردارند.

 اتفاقا این خیلی طبیعی است و همه ما به نوعی با نمونه ای از آن در جامعه برخورد داشته ایم و تا به حال این را مصداق تحت فشار دادن خانواده ای نمی دانستند و نمی دانیم.  چرا که هیچ خانواده ای دوست ندارد فرزندش متهم به همکاری با دشمنان ملتش بشود و این نشان می دهد شبکه بی بی سی فارسی و صادق صبا، این عنصر خودفروخته هیچ مدرکی دال بر تحت فشار قرار دادن خانواده های این افراد در دست نداشته و با این توجیهات و اتهامات بچگانه نشان دادند دستهایشان چقدر خالی است.

صادق صبا و شبکه بی بی سی می گویند ما در داخل ایران هیچ کارمندی نداریم! خودشان هم می دانند این یک دروغ بزرگ و توهین به شعور مردم ایران است. هر کودک ایرانی امروز می داند عوامل روباه پیر در خیلی از مراکز رسانه ای و مراکز دیگر از سال ها قبل لانه کرده اند که به امید خدا یکی یکی را از لانه هایشان بیرون کشیده و به وسیله سربازان انقلابی و سبز پوش ایرانی دستگیر می شوند.

دستگیری عوامل جاسوسی
شناسایی عوامل بی بی سی و مستند کردن وابستگی های آنها برای ارائه به دادگاه و رسیدن به حکمی قانونی نشان از توان نیروی اطلاعاتی سپاه در فضای سایبر است و صادق صبا و بی بی سی خودشان می دانند سپاه سبز پوش ما همانند سال 87 که گروه مضلین را شناسایی کرد و در یک عملیات بزرگ توانست بیش از 50 نفر از عوامل اصلی دشمنان ملت ایران را بازداشت کرد که با هرزه نویسی و ایجاد سایت های مستهجن در راستای اهداف شیطان بزرگ سعی در نابودی ارزش های اخلاقی و کانون خانواده را داشتند.

این بار هم به درستی و با مدارک کامل عوامل شبکه بی بی سی را دستگیر کرده است و به درستی چشم روباه را کور کرده است. از نظر ما یکی از علت های وابستگی این عناصر همین حمایت های حداکثری این شبکه و شبکه های ضدانقلابی از آن هاست.

در خصوص شبکه ها یا سایت های فاسدی که مدیرانشان دستگیر شده بودند، ما شاهد دفاع تمام قد، آن هم در بالاترین سطح اتحادیه اروپا از مدیر بزرگترین سایت مستهجن فارسی زبان در ایران بودیم. خانم "اشتون" از "سعید ملک پور" که بیش از 4 سال بزرگترین سایت مستهجن فارسی زبان را در کانادا مدیریت می کرد و در یک عملیات قوی اطلاعاتی دستگیر شد، دفاع کرد.

در کدام منشور اخلاقی می شود از انسانی چنین آلوده که به هیچ ارزش اخلاقی پایبند نبوده و باعث انهدام زندگی های مختلف و رواج فساد اخلاقی شده است، حمایت کرد؟

این نشان می دهد دشمنان ملت ایران در بی بی سی و کشورهای اروپایی هم در بعد سیاسی و هم ضداخلاقی با برنامه ریزی سعی در ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران را دارند. خوشبختانه با حضور و رصد دشمنان در مراکز مختلف از جمله فضای سایبر به وسیله سربازان گمنام ما در اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دشمنان هر روز دچار ضربات سنگینی شده و یارانشان که نقش سربازان دشمن را در خانه بازی می کنند، دستگیر می شوند.

بیانیه فرماندهی سایبری سپاه، شبکه رسانه ای روباه پیر را به وحشت انداخته است. آنها فهمیده اند دیگر ایران محل امنی برای حضور جاسوسان آنها در لباس خبرنگار و یک فرد رسانه ای نیست و ترس از دستگیری دیگر عواملشان به شدت آنها را دچار مهمل بافی کرده است.

سیاه نمایی و پوشش خبری غلوآمیز، خبرسازی های دروغین، ارتباط با عناصر ضدانقلاب، مدیریت ضدانقلاب و جاسوسی در بالاترین سطح از اتهامات این عناصر است
.این یک خواسته حق طلبانه و بسیار طبیعی مردم است که هیچ جاسوسی در ایران نباید امنیت داشته باشد. نباید عوامل نفوذی که نقش ستون پنچم دشمنان قسم خورده ایران را در داخل بازی می کنند، در کشور با خیال راحت و فراغ بال به فعالیت های تخریبی خود ادامه دهند.

ما دست و بازوی فرزندان سبز پوشمان را در فرماندهی سایبری سپاه به خاطر این عملیات غرور آفرین و این اشراف اطلاعاتی بر عناصر دشمن و دستگیری آن ها می بوسیم و از آنها می خواهیم همچنان با قدرت و با صلابت و با ایمانی راسخ در راستای نابودی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به فعالیت خودشان ادامه دهند. از آنها می خواهیم در این راه با اندیشه جهادی و مبارزه ای در راه خدا هرگز از مسیر حق طلبی و عدالت خارج نشوند و در این راه تنها به رضای خدا و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاندیشند.

صادق صبا و شبکه بی بی سی این منبع رسانه ای روباه پیر انگلیس بدانند ملت ایران هرگز سیاست های مخرب این شبکه ها، جنایت ها و استعمارگری انگلیس در کشورشان، نقش انگلیس و کشورهای اروپایی در جنگ 8 ساله را از یاد نمی برد.

ملت ایران هرگز فراموش نمی کند چه کشورهایی به صدام در ساخت بمب های شیمیایی و قدرتمند کردن موشک های اسکاد برای موشک‌باران شهرهای ایران کمک می کرد. ملت ما عوامل شبکه خبری بی بی سی و دیگر شبکه های خبری صهیونیستی را سربازان رسانه ای دشمن دانسته و دستگیری آنها را خواسته طبیعی خود می داند و از مسئولین می خواهد هرگز به آنها اجازه فعالیت در ایران را ندهند.

منبع: بولتن نیوز