Gerdab.IR | گرداب

خاطرات یک جنگ؛

"بلور"ی که شکست

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۰

گرچه بنا به تقدیر الهی، برهنه بودن در حیوانات موضوعی حل شده ‌است و حیوانات از این بابت احساس شعف نمی‌کنند، اما در عصر حاضر آدم‌نماهایی زیست می‌کنند که "برهنگی فرا حیوانی" آنان را اصطلاحا "... کِیف" می‌کند...

گرداب- مطلب ارسالی کاربر "حامد کشفی"- «امروز آن جنگ نیست، یک جنگ ظریف‌تری هست و البته خطرناک‌تری. آگاهی از اعماق این جنگ یک توانایی بیشتر و هوش‌مندی بیش‌تری را می‌طلبد.»        امام خامنه‌ای 90.4.13
 
... و اگر هر جنگی را مجروحی باشد و هر نبردی را پیروزی و شکستی، پس پیروزی‌ها و شکست‌های جنگ نرم را چگونه تعریف کرده‌ایم؟! جراحت‌های این جنگ چگونه و چیست؟!

چه بسا که از نوشتن "خاطرات یک جنگ، جراحت‌های جنگ نرم" به دست سربازان و افسران جوان آن، گنجینه‌ای شبیه خاطرات سال‌های سال غربت رزمندگان "دفاع مقدس" تدوین شود، به‌مثابه چراغ راه آیندگان در ظلمات "آخرالزمان"... «و ما أدراک ما آخرالزمان»!

 
 
«...آدم می‌تونه لُخت باشه...»
«همونجوری لُخت و پتی می‌رفتیم... که من لباسمو درآوردم»
«رفتم تو یه‌جا دیدم همه لختن»
«یکی از عرفانی‌ترین تجربه‌ها بود»
«من واقعاً بعد از اون عوض شدم»
«هاهاهاهاها...»
***
سرزمین وجودی انسان، به وسعت عالَمی اکبر است در مقابل این جهان که عالَم اصغر باشد.
 
گاهی تجربیات درونی آدمی و دریافت‌ها و ره‌یافت‌های قلبی و القائات رحمانی، جان آدمی را بسیط می‌کند و روح او را پرواز می‌دهد... و چه زیباست اگر این حوادث درونی و اتفاقات، به این کریمه‌ شریفه منتهی شود که فرمود:

سَنُريهِمْ آياتِنا فِي الْآفاقِ وَ في‏ أَنْفُسِهِمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ أَوَ لَمْ يَكْفِ بِرَبِّكَ أَنَّهُ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ شَهيدٌ؛ به زودى نشانه‏هاى خود را در افقها[ى گوناگون‏] و در دلهايشان بديشان خواهيم نمود، تا برايشان روشن شود كه او خود حقّ است. آيا كافى نيست كه پروردگارت خود شاهد هر چيزى است؟ (فصلت، 53)

امّا این عالم اکبر هم مانند جهان ما، با تلفیقی از خیر و شر آفریده شده و گردن‌کشی ظلم و طغیان شرور در مقابل خیر، جزءِ ویژگی‌های آن است. با این باور، دریافت‌های درونی و القائات شیطانی نیز این‌گونه تعریف می‌شود که فرمود:

وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ قَبْلِكَ مِنْ رَسُولٍ وَ لا نَبِيٍّ إِلاَّ إِذا تَمَنَّى أَلْقَى الشَّيْطانُ في‏ أُمْنِيَّتِهِ فَيَنْسَخُ اللَّهُ ما يُلْقِي الشَّيْطانُ ثُمَّ يُحْكِمُ اللَّهُ آياتِهِ وَ اللَّهُ عَليمٌ حَكيمٌ؛ و پيش از تو [نيز] هيچ رسول و پيامبرى را نفرستاديم جز اينكه هر گاه چيزى تلاوت مى‏نمود، شيطان در تلاوتش القاى [شبهه‏] مى‏كرد. پس خدا آنچه را شيطان القا مى‏كرد محو مى‏گردانيد، سپس خدا آيات خود را استوار مى‏ساخت، و خدا داناى حكيم است. (حج، 52)

لِيَجْعَلَ ما يُلْقِي الشَّيْطانُ فِتْنَةً لِلَّذينَ في‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْقاسِيَةِ قُلُوبُهُمْ وَ إِنَّ الظَّالِمينَ لَفي‏ شِقاقٍ بَعيدٍ؛ تا آنچه را كه شيطان القا مى‏كند، براى كسانى كه در دلهايشان بيمارى است و [نيز] براى سنگدلان آزمايشى گرداند، و ستمگران در ستيزه‏اى بس دور و درازند. (حج، 53)

خداوند، محو کننده‌ القائات شیطانی بر عباد صالح خویش است، امّا بردگان شیطان را ولی و نصیری نیست. بر این اساس، آن‌چه را که گاهی احساسات و افکار درونی انسان، تحولی نو تلقی می‌کند و تجربه‌ جدیدی می‌نماید، می‌تواند از القائات شیطانی باشد یا اثر وضعی یک عصیان... البته وادی اوهام و خیال، بیابانی بی حد و حصر است که موحدان از آن فراری‌اند!

با این حساب، چه دنیای تاریکی در وجود جناب انسان است، اگر نور معرفت نتابد! آه و صد آه از بیابان اوهام، صحرای خیال و نجواهای شیاطین و القائات شیطانی!

عصر حاضر، عصر حکومت شیطان در زندگی مدرن و شیطنت حاکمان در زمین است! فساد از ویژگی‌های ذاتی حکومت طاغوت است. رواج فساد و بی‌بندوباری، شکستن مرزهای اخلاقی و اعتقادی، عادت‌شدن گناهان صغیره و کبیره، تجربه‌ اخیر جناب انسان است که در طول تاریخ اگر نگوییم هرگز، اما بسیار کمتر و محدودتر از این اتفاق افتاده‌ است! نکته آن‌ که اثرات درونی این مرزشکنی‌ها و افساد، در زمره‌ همان دگرگونی‌ها و القائات شیطانی می‌گنجد!
***
آن‌چه در ابتدای متن خواندید، جملات سخیف یکی از مجریان مبتذل شبکه‌ دروغ‌پراکنی حکومت فخیمه‌ انگلیس و کلاه‌داران MI6 بود.

"بهزاد بلور" توانایی خاصی در شهوت‌رانی دارد، به‌طوری‌که اصطلاحاً "دست غربی‌ها را هم از پشت بسته"!
 
اخیراً کلیپی مستند از زندگی رسانه‌ای این مجری "بی‌بی‌سی فارسی" در اینترنت یافت شد که بسیار تکان‌دهنده بود! گویا مأموریت "بهزاد بلور"، نمایش زندگی زیرلباسی در رسانه‌ "دلسوز" بی‌بی‌سی است!
 
البته "بی‌بی‌سی فارسی" آن‌قدر نفوذ داشت که این ویدئو را از آپ‌لودسنترها حذف و ویدئویی دیگر را در ترویج ضدارزش‌های خود جایگزین کند، با همان نام!

گرچه بنا به تقدیر الهی، برهنه بودن در حیوانات موضوعی حل شده‌است و حیوانات از این بابت احساس شعف نمی‌کنند...، امّا در عصر حاضر آدم‌نماهایی زیست می‌کنند که "برهنگی فرا حیوانی" آنان را اصطلاحا "... کِیف" می‌کند:
«...آدم می‌تونه لُخت باشه...»
«همونجوری لُخت و پتی می‌رفتیم... که من لباسمو درآوردم»
«رفتم تو یه‌جا دیدم همه لختن»
«یکی از عرفانی‌ترین تجربه‌ها بود»
«من واقعاً بعد از اون عوض شدم»
«هاهاهاهاها...»
***
آقای بلور! پیوندتان مبارک! با آن شیطانی که در درون شما خیمه‌ زده!
با آرزوی سلامتی برای آنان که تجربیاتی عرفانی دارند، نه شیطانی.