Gerdab.IR | گرداب

حالا که در تحریم انتخابات شکست خوردیم، برهنه می‌شویم!

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۰

در پي شكست طرح تحريم انتخابات، ضد انقلاب خارج نشين از سر استيصال و درماندگي برهنه شد و تصاوير اين اقدام بيمار گونه را منتشر كرد.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، رفتار از سر استیصال و درماندگی ضد انقلاب که با هدف جلب توجه اربابان غربی شان صورت می پذیرد، گاه چنان مشمئزکننده می شود که صدای خودشان را هم در می آورد.

چند تن از به اصطلاح فعالین حقوق بشر که در خارج از کشور به تبلیغ سکولاریسم و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی مشغول هستند، پس از شکست در تحریم انتخابات در ایران، با آبرو ریزی که در یکی از شبکه های مجازی ضد انقلاب کردند، لعن و نفرین طیف های دیگری از ضد انقلاب را برای خود خریدند.
 
خانم (م – ن) که برای ماندن در خاک اجنبی ها و گرفتن اجازه اقامت در کشورشان با ژست مبارزه علیه جمهوری اسلامی، پس از آنکه از راههایی چون دعوت به تحریم انتخابات و توهین به مقدسات مردم مسلمان کشورمان به نتیجه نرسیده برای جلب توجه غربی ها، برهنه شده و تصاویرش را در وب سایتش منتشر کرده است!

فردی در پاسخ به رفتار بیمارگونه این فعال به اصطلاح حقوق بشر  نوشته بود: «خانم برای گرفتن مجوز حقیرانه پناهندگی راه دیگری نداشتی؟ ننگ بر ما باد که با چنین رفتارهای سخیفی می خواهیم خود را مطرح کنیم و به خیال خام خودمان در حال مبارزه ایم.»