Gerdab.IR | گرداب

علی استون: در آمریکا حکومت نظامی برقرار است

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

علی استون در گفتگو با راشا تودی گفت که آمریکا با معرفی ایران به عنوان یک تهدید تروریستی، مسیری را در پیش گرفته که این کشور را تبدیل به یک دولت کاملا جنگی کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از "راشا تودی"، قانون "اختیارات دفاعی ملی" آمریکا سه‌شنبه گذشته وارد مرحله عملیاتی شد. به موجب این قانون مقامات آمریکایی اجازه دارند تا شهروندان خود را بدون برپایی هیچ‌گونه دادگاهی و به مدت نامعینی در زندان نگه دارند.

کارگردان آمریکایی "علی استون" که به تازگی در ایران به دین اسلام گرویده است، در این خصوص به راشاتودی گفت که آمریکا با چنین اقدامی مسیری را در پیش گرفته است که آن را تبدیل به "یک دولت کاملا جنگی" کرده است.

استون گفت که واشنگتن به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی خود، سعی دارد تا "با استفاده از ایران به عنوان یک دشمن یا تهدید تروریستی، دست به ایجاد یک دولت نظامی بزند." وی هم چنین افزود که آمریکا اکنون "در وضعیت حکومت نظامی به سر می‌برد."

علی استون در ادامه به راشا تودی می‌گوید که این قانون جدید در زمان خطرناکی به تصویب می‌رسد که در آن "سوریه در وضعیت بی‌ثباتی قرار دارد و ایران در مرزهای خود به وسیله اسرائیل و آمریکا تهدید می‌شود."

استون در پایان اظهار کرد که یک جنگ خارجی دیگر، پیامدهای وحشتناکی را در پی خواهد داشت، چرا که "اگر به ایران حمله کنید، حزب‌الله و حماس نیز به اسرائیل یورش می‌برند که این کار سبب می‌شود تا آمریکا و حتی روسیه نیز وارد این معادله شوند."

منبع: مشرق