Gerdab.IR | گرداب

آیت‌الله جنتی با اشاره به تشکیل شورای عالی فضای مجازی:

درایت رهبر انقلاب ستودنی است + فیلم

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

رهبر انقلاب فرموده بودند که اگر می‌توانستم خودم مسئولیت شورای عالی فضای مجازی را به عهده می‌گرفتم.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، "آیت‌الله احمد جنتی"، خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های دوم خود، با اشاره به دستور رهبر انقلاب مبنی بر تشکیل "شورای عالی فضای مجازی"، گفت: «درایت رهبر انقلاب در این موضوع ستودنی است، وضعیت ارتباطات و اینترنت در دنیا موجب نا‌امنی و دزدی اطلاعات شده است، لذا کم توجهی مسئولان به این مسئله یک خطر جدی از سوی دشمن است که نهادهای ما را تهدید می‌کند.»

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: «رهبر انقلاب فرموده بودند که اگر می‌توانستم خودم مسئولیت این شورا را به عهده می‌گرفتم که این اهمیت این شورا را می‌رساند. برخی به این مسائل کم‌توجهی می‌کنند. باید از رهبر انقلاب تشکر فوق العاده کرد، خداوند عمر رهبر عزیزمان را طولانی و دشمانش را ذلیل و خوار کند.»

آیت‌الله جنتی خطاب به اعضا منتخب شورای عالی مجازی گفت: «رهبر انقلاب شما را گزینش کرده است و شما را بهترین و به دردبخور دیده است. قدر این انتخاب را بدانید و با عمل به وظایف خود شکر آن را به جا آورید.»

وی یادآور شد: «زمانی در امر مبارزه با فساد، رهبر انقلاب فرمان مبارزه با فساد صادر کردند، ولی آن طور که انتظار بود اجرا نشد، ولی هشدار می‌دهم مبادا این هم مانند آن شود. این موضوع را جدی بگیرد. اگر کم توجهی شود خطر به وجود می‌آید.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه ۱۷ اسفند دستور تشکیل "شورای عالی فضای مجازی" را صادر کردند.


دانلود