Gerdab.IR | گرداب

اعتراف سایت کلمه:

جنگ ندا را باختیم

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۹

تلاش طراحان قتل ندا آقا سلطان در توجیه اشتباهات بسیار این پروژه، عقیم ماند.

به گزارش گرداب سایت کلمه نوشت: مستند «برای ندا» در حالی از VOA پخش شد که متاسفانه نه تنها حرف جدیدی برای گفتن نداشت، بلکه امید هزاران فرد مشتاق در سراسر جهان که با تبلیغات VOA درباره این مستند، منتظر کاری قوی و افشاگر بودند را بر باد داد.
 
 این سایت در تحلیلی خنده‌آور که بازتاب‌دهنده درماندگی طراحان قتل ندا آقاسلطان در توجیه اشتباهات بسیار این پروژه سوخته است، می‌افزاید: «خبری صددرصد موثق حکایت از دخالت اطلاعاتی‌های اسلامی در تضعیف مستند VOA دارد. جریان از این قرار است که عوامل ضرغامی با همکاری اطلاعاتی‌ها در حال تهیه مستندی از قتل ندا آقا سلطان بودند که مطلع می‌شوند مستند مشابهی در VOA در حال ساخت است، بنابراین برای اینکه به اصطلاح دست رقیب را بخوانند و کارش را عقیم کنند در اقدام فریبکارانه‌ای خبر کوتاهی مبنی بر اینکه ظرف چند روز آینده مستند خود را نمایش خواهند داد، از طریق یکی از عوامل خود در صدا و سیما درز می‌دهند.
 
 با این هدف که VOA را تحریک مي‌کنند تا به خیال خود پیش‌دستی کرده و مستند ناتمام خود را هر چه زودتر سر هم‌بندی و پخش کند. اطلاعاتی‌های اسلامی با عملیات روانی مزورانه خود، هم VOA را مجبور به نمایش زودهنگام کار ناتمام خود کردند و هم با دیدن این مستند و با اطلاع کامل از محتوای آن، آخرین تغییرات لازم روی مستند خود را برای خنثی‌سازی کار VOA به‌عمل آوردند».
 
منبع: وطن امروز/شماره 440