Gerdab.IR | گرداب

گاردین بررسی کرد؛

نتیجه جنگ ايران و رژيم صهيونيستي غیرقابل پیش‌بینی است

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

يک روزنامه انگليسي با اشاره به اين‌که نتيجه جنگ ايران و اسرائيل غيرقابل پيش‌بيني است، تأکيد کرد که ورود در اين جنگ عاقلانه نيست.

به گزارش گرداب، روزنامه "گاردين" انگليس در مطلبي با انتقاد از "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در تکرار عمدي واژه هايي چون هولوکاست و سرنوشت نسل هاي آينده اسرائيل اين اظهارات را براي ايجاد ترس و وحشت در ميان محافل صهيونيستي دانست.

اين روزنامه تأکيد کرد که نتانياهو مي توانست ميان خطرات پيش روي اسرائيل و شوک ها و مصيبت هاي گذشته تفاوت قائل شود.

گاردين خلط ميان اين دو مفهوم را باعث اسير شدن صهيونيست ها در شوک هاي گذشته دانست و اين پرسش را مطرح کرد که آيا عاقلانه است که در جنگي با ايران وارد شد که نمي توان نتايج آن را پيش بيني کرد.

اين روزنامه پاسخ به اين پرسش را بسيار سخت دانست و تأکيد کرد که براي هر يک از سران اسرائيل پاسخ به اين پرسش سخت است، چه برسد به اين که نتانياهو بخواهد به اين پرسش، پاسخ دهد.

وي ارتباط ميان ايران و رژيم صهيونيستي را محکوم به داشتن "توازن وحشت" دانست و تصريح کرد که ايراني ها در همين راستا اعلام مي کند که صدها موشک اين کشور آماده شليک به سوي سرزمين هاي اشغالي است، بنا به گفته کارشناسان عناصر اين توازن وحشت نيز شامل سلاح هاي غيرمتعارف و شيميايي و بيولوژيک مي شود.

منبع: مشرق