Gerdab.IR | گرداب

عضو گروهک ملي - مذهبي به فرانسه گريخت

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

تقی رحمانی که در سن 52 سالگي با رها کردن همسر و فرزندان خود به فرانسه گريخته با انتشار مطالبي در وبگاه هاي اپوزيسيون، نحوه فرار خود را تشريح کرده است.

به گزارش گرداب، "تقي رحماني"، عضو گروهک ملي مذهبي که در محاکم قضایي ممنوع الخروج شده بود، به طور غیرقانوني از طريق مرز کردستان به فرانسه گريخت.

وي که در سن 52 سالگي با رها کردن همسر و فرزندان خود، از ايران به فرانسه گريخته است با انتشار مطالبي در وبگاه هاي اپوزيسيون، نحوه فرار خود را تشريح کرده است.

رحماني پس از گريختن از کشور، با همکاري "رضا عليجاني"، از اعضاي فراري گروهک ملي مذهبي و "پروين بختيارنژاد" همسر وي، "مرتضي کاظميان" و همسرش "فهيمه ملتي"، "مسعود لدني" و همسرش "پروين کهزادي"، "حسن يوسفي اشکوري"، "رحيم همتي"، "مجيد تولايي" و "معصومه شاپوري" مسؤول دفتر سحابي و کارمند سابق بانک مرکزي، در صدد راه اندازي خط تماس با اپوزيسيون داخل کشور برآمده است.

اين افراد که تا کنون چهار بيانيه نيز صادر کرده اند همچنين در تلاشند با تحريک فعالان ضدانقلاب در داخل کشور، خط خروج را فعال کرده و اين افراد را نيز به فرار تشويق کنند.

اين در حالي است که هم اکنون چند تن از همکاران اين افراد به علت جرائم امنيتي در حبس به سر مي برند.

گزارش هاي دريافتي حاکي است ديگر افراد اين گروهک نيز در شهرهاي مختلف پراکنده شده و برخي از آنان نيز به علت کهولت سن، دچار بيماري هاي متعدد شده اند.

منبع: مشرق