Gerdab.IR | گرداب

وحشت شهروندان صهیونیستی از حمله به ایران

تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۱

در تازه‌ترین نظرسنجی که از سوی یک موسسه صهیونیستی درباره میزان آمادگی جامعه صهیونیستی برای اجرای ادعای حمله نظامی به ایران، نشان می دهد که 60 درصد افراد جامعه با هرگونه ماجراجویی علیه ایران مخالف هستند.

به گزارش گرداب به نقل محدوده، نظرسنجی یک موسسه صهیونیستی، نشان می دهد که 60 درصد افراد جامعه با هرگونه ماجراجویی علیه ایران مخالف هستند.

در تازه‌ترین نظرسنجی که از سوی موسسه صهیونیستی دیالوگ درباره میزان آمادگی جامعه صهیونیستی برای اجرای ادعای حمله نظامی به ایران از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کرد، نشان می دهد که 60 درصد افراد جامعه با هرگونه ماجراجویی علیه ایران مخالف هستند.

سایر نتایج این نظرسنجی بیانگر آن است که 50 درصد جامعه صهیونیستی از بین احزاب مختلف به حزب لیکود اعتماد بیشتری داشته و پیش‌بینی می کنند که این حزب در انتخابات آینده پارلمانی بین 31 تا 37 درصد کرسی ها را از آن خود کند.

موسسه دیالوگ که ریاست آن برعهده پرفسور "امیل فوکس" است این نظرسنجی را به هنگام حضور "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حزب لیکود در آمریکا و دیدار با "باراک اوباما"، رئیس جمهوری آمریکا منتشر کرد.