به گزارش
گرداب، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي تاكيد كرد: «در صورتي كه سطح كيفيت سرويس پايينتر از سطح كيفيت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات يا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.»
"حسن رضواني" اظهار داشت: «بر اين اساس اپراتور نميتواند بهطور مكرر سطح كيفيت سرويس را پايين آورده و خسارت پرداخت كند.»
وي با تاكيد بر اينكه فروش سرويس اينترنت بيكيفيت ممنوع است گفت: «پهناي باند فروخته شده به صورت اختصاصي به مشتركين از سوی شركتهاي ارائهكننده سرويس بايد بهصورت شبانهروزي در اختيار آنها باشد.»
او ادامه داد: «اگر پهناي باند بهصورت اشتراكي به مشتركين فروخته شود، بايد بر مبناي نرخ اشتراك توافق شده در قرارداد بين مشترك و شركت ارائهدهنده سرويس، به مشترك ارائه شود.»
منبع:
ایسنا