Gerdab.IR | گرداب

میهمانی چای اوباما در فیس‌بوک و اخراج تفنگدار آمریکایی

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۱

یک تفنگدار به انتشار تصاویر کمیک از رئیس جمهور این کشور و نامیدن این تصاویر به عنوان میهمانی چای نیروهای مسلح آمریکا در یکی از پیج های فیس بوک اقدام کرد.

به گزارش گرداب به نقل از ZDNet، وکلای "گری استین" (Gary Stein) تفنگدار نیروی دریایی آمریکا که در شبکه اجتماعی فیس بوک از رئیس جمهور این کشور، باراک اوباما، انتقاد کرده بود و از این نیرو اخراج شده بود در حال پیگیری قضایی پرونده اخراج او هستند.

نیروی تفنگدار دریایی آمریکا اظهار داشت یک تفنگدار با ارسال تصاویر کمیک از رئیس جمهور این کشور و نامیدن این تصاویر به عنوان میهمانی چای نیروهای مسلح آمریکا در یکی از پیج های فیس بوک به تشویش اذهان عمومی پرداخته و سزاوار اخراج از این نیرو است.

دخالت هیئت نظامی این نیرو پس از این شدت یافت که Stein در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد از این پس از دستورات اوباما و نیروهای تحت امر او پیروی نخواهد کرد و همچنین در افشاگری افزود در جریان سوزاندن کتاب مقدس مسلمین، قرآن، به دست نیروهای آمریکایی در افغانستان دخالت و نظارت مستقیم ناتو در جریان بوده است.

وکلای Stein در دفاع از او تشریح کردند که ارائه دیدگاه های شخصی از سوی یک کاربر شبکه اجتماعی امری خصوصی و طبیعی است و دخالت نیروی نظامی این کشور و اخراج او را بی دلیل و غیرمنطقی شمردند.

منبع: شبکه فن آوری اطلاعات ایران