Gerdab.IR | گرداب

زارعی در همایش فصل"عبرت ها و بصیرت ها":

تحقق چشم انداز 1404 در گرو حذف لیبرال ها از حکومت است

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۹

یک کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر می خواهیم که چشم انداز 1404 محقق شود تا سال 1404 که دورنمای ایران تعالی یافته است لیبرال ها نباید به حکومت برسند چون یک بار اینها علم الهدی را به قربانگاه فرستادند و بهشتی را نیز از ما گرفتند.

به گزارش گرداب، مجتبی زارعی کارشناس مسائل سیاسی پیش از ظهر امروز در همایش "فصل عبرت ها، بصیرت ها" که در محل همایش های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به محور سخنانش درباره "جریان شناسی قوه و فعل جمهوری اسلامی ایران در ایام سوم تیر، 22 خرداد، 22 بهمن و 9 دی" گفت: پرسش این است که آیا قوه های انقلاب اسلامی به قوه فعل رسیده است و انتخابات های سوم تیر، 22 خرداد، ایام الله 22 بهمن و 9 دی چه نسبتی با شناخت و شناسایی قوه و فعل و استعدادها و امکانات جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی در ادامه به شواهد تاریخی در این زمینه اشاره کرد و گفت: در سال 58 خبرنگاری به امام گفت آیا این در ذهن شما این شک وجود ندارد که ممکن است وضعیت موجود به معادله ای تبدیل شودکه شما نتوانید درک کنید؟ پاسخ امام به این رفتار غیرمودبانه، کاملا حکیمانه بود ایشان فرمودندکه ما معادله جهانی و معیارهای سیاسی و جهانی که تا به حال بوده را شکسته ایم و خودمان چارچوب جدیدی را ساخته ایم که در آن عدل را ملاک قرار دادیم و حال شما اسمش را هرچه می خواهید بگذارید.

زارعی خاطرنشان کرد: در انتخاباتی که دیگران سعی می کنند مسیر حرکت را به قبل برگردانند که در آنجا احزاب عنصر اول و آخر سیاست ورزی هستند و طبقه خواص که پرخرج هم هستند، در سختی ها به داد ملت نمی رسند.

وی افزود: پیش از این انتخابات برخی به عنوان کارگران دولتی صدایمان مقابل ملت کلفت بود اما جلوی اجنبی صدای نازکی داشتیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه درباره حقمان با کسی مذاکره نمی کنیم یادآور شد: پیش از این انتخابات ژن های خاصی به کشور حکمرانی می کردند که طومار این تفکر را مردم بر هم زدند و شجره شناسی انقلاب عوض شد.می گفتند که 2 عنصر در انقلاب اسلامی وجود دارد که یکی سبب و دیگری نسب است که مقام معظم رهبری به درستی آنها را تبیین کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم گفته اند که سبب حجتیت نمی آورد، حال در مورد نسب چطور است گفت: اگر نسب حجتیت می آورد که رابطه پیامبر و قریش هم چیز دیگری می شد؛ مردم سبب و نسب را با تراز حق سنجیدند زیرا تفکر علوی چنین می گوید.

زارعی با تاکید بر اینکه هر دو رهبر عظیم الشان انقلاب از حجاب معاصریت عبور کردند، یادآور شد: به این دلیل که رابطه امام و امت شکل گرفت و کسی نمی تواند این رابطه را به ماقبل برگرداند.

این فعال سیاسی با اشاره به دو سند چشم انداز در جهان یعنی آمریکای 2025 و ایران 1404 خاطرنشان کرد: 2 برنامه و چشم انداز در حال حرکت است و 2 انتخابات هم شکل گرفت که یکی برای احیای کاپیتالیسم شکل گرفت و دیگری انتخاباتی بود که برای احیای انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: آیا باید از حیث بصیرت اجازه دهیم که دوباره لیبرال ها در یک انتخابات بفریبند و به قدرت برسند.

زارعی افزود: اگر می خواهیم که چشم انداز 1404 محقق شود تا سال 1404 که دورنمای ایران تعالی یافته است لیبرال ها نباید به حکومت برسند چون یک بار اینها علم الهدی را به قربانگاه فرستادندو بهشتی را نیز از ما گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: آیا ملت اجازه می دهد که تا بالفعل شدن چشم انداز 1404 این جماعت به قدرت برسند؟ فکر می کنم که دیگر این رابطه امت و امام متلاشی نخواهد شد.
 
منبع: خبرگزاری برنا