Gerdab.IR | گرداب

راه‌اندازی سایت جدید جاسوسی رژیم صهیونیستی از ایران

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

هدف اصلی این سایت اینترنتی جاسوسی و کسب اطلاعات از داخل ایران به روش جدید و از طریق شبکه های اجتماعی است.

به گزارش گرداب، مرکز "عزری برای مطالعات ایران و خلیج فارس" که در دانشگاه حیفای رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند، اخیرا یک سایت جدید برای کسب اطلاعات بیشتر از ایران راه اندازی کرده است.

این تارنما تحت عنوان "...Teh" (با اختصار تهران...) راه اندازی و روی پهنه اینترنت قرار گرفته و مدعی شده که در راستای مودت و دوستی میان مردمان صهیونیست و ایران، راه اندازی شده تا راهی جدید برای ارتباط، گفتگو و تبادل نظر، در اختیار ساکنان ایران و رژیم صهیونیستی و همچنین ایرانیان و صهیونیست های سراسر جهان قرار دهد.

این سایت از چهارم مارس ۲۰۱۲  فعالیت خود را آغاز کرده و بنا به اظهارات مسئولین این تارنما تاکنون هزاران کاربر ایرانی از آن بازدید کرده و شمار بینندگان سایت نیز، بر اساس همین گزارش تا کنون بیش از ده ها هزار نفر شده است.

در این تارنما، مباحث و موضوعاتی در خصوص هنر، مذهب، سیاست و غیره، میان حاضرین ایجاد شده که قسمت بزرگی از آن به ابتکار کاربران ایرانی است.

بنا به اظهارات مسئولین این تارنما، بسیاری از ایرانیانی که از سایت بازدید کرده‌اند با استفاده از نام و تصویر خود، نظرات مثبت و حمایت خود از اهداف این سایت را ابراز کردند.

به نظر می رسد هدف اصلی این سایت اینترنتی جاسوسی و کسب اطلاعات از داخل ایران به روش جدید و از طریق شبکه های اجتماعی است؛ امری که دقت بیشتر مسئولین امنیت سایبری را طلب می کند.

منبع: ندای انقلاب