Gerdab.IR | گرداب

استاندار تهران:

هیچگونه مجوز راهپیمایی برای 22 خرداد صادر نشده است

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۹

مرتضی تمدن: برای روز شنبه مجوز هیچگونه تجمعی داده نشده و هر حرکت غیرقانونی که در راستای اخلال در نظم عمومی جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم باشد تحمل نخواهد شد و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

به گزارش گرداب، مرتضی تمدن استاندار تهران عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرستان قدس و در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر صدور مجوز برای راهپیمایی 22 خرداد گفت: جریان فتنه بعد از ضربات پی در پی که از ملت ایران خورد و پس از اینکه نقشه‌های شومشان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسید، اخیرا دوباره جنگ روانی به راه انداختند و قصد دارند برای مردم و منافع عمومی ایجاد مزاحمت کنند، لذا درخواست راهپیمایی غیر واقعی از استانداری تهران کردند.

 
وی همچنین با اشاره به نامه بدون تاریخ چند حزب که به دبیرخانه وزارت کشور ارسال و تاکنون آن را پیگیری نکرده اند گفت: وی تصریح کرد: این نامه، مستند به هیچ ضمانت قانونی نبود و قبل از اینکه به دست استانداری برسد، ما آنرا در سایت‌های ضد انقلاب و برخی سایت‌های داخلی ملاحظه کردیم.

استاندار تهران افزود: بحث خنده‌آور راهپیمایی در 22 خرداد موضوعیت نداشت لذا برای روز شنبه مجوز هیچگونه تجمعی داده نشده و هر حرکت غیرقانونی که در راستای اخلال در نظم عمومی جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم باشد تحمل نخواهد شد و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: فردا هیچ اداره‌ای تعطیل نیست و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها در فضایی کاملا عادی و آرام برگزار می‌شود و ادارات نیز به کار خود ادامه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس