در آستانه عرضه سهام فیسبوک در بورس، نتایج یک بررسی چالش جدیدی برای بخش تبلیغات این شرکت به وجود آورد.
به گزارش گرداب، موسسه "گرین لایت" در تازهترین بررسی خود به این نتیجه رسید که 44 درصد از کاربران فیسبوک به هیچ عنوان روی تبلیغات این شبکه اجتماعی کلیک نمیکنند. بر این اساس، اين تعداد از شرکتکنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که هرگز بر روی تبلیغات کنار صفحههای فیسبوک کلیک نمیکنند. در همین حال 30 درصد از شرکتکنندگان عنوان کردهاند که در خصوص اطلاعات شخصی خود به هیچعنوان به فیسبوک اعتماد ندارند.