رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال عنوان کرد؛

ایجاد شبکه توزیع محصولات نرم‌افزاری

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

با همکاری مرکز رسانه‌های دیجیتال پخش محصولات نرم‌افزاری دارای مجوز از طریق شبکه توزیع بخش خصوصی در مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ صورت می‌گیرد.

نرم افزار
به گزارش گرداب، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از پخش گسترده محصولات نرم افزاری و بازی های رایانه ای هولوگرام دار در مراکز خرید و فروشگاههای زنجیره ای خبر داد و گفت: «با ایجاد شبکه توزیع، مشکل خرید و فروش این محصولات حل می شود.»

"حسن علیزاده" از برنامه های مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای گنجاندن محصولات نرم افزاری در سبد خانوار ایرانی خبر داد و اظهار داشت: «با همکاری این مرکز پخش محصولات نرم افزاری، بازیهای رایانه ای و فیلم های سینمایی دارای مجوز و هولوگرام از طریق شبکه توزیع بخش خصوصی در مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ صورت می گیرد.»

وی با تاکید بر حمایت از تولید و پخش رسانه های دیجیتال تولید داخل در مورد نحوه توزیع این محصولات، تصریح کرد: «این طرح در سه فاز اجرایی خواهد شد که در فاز نخست محصولات نرم افزاری و بازی های رایانه ای در 2 هزار فروشگاه بزرگ در سطح تهران عرضه می‌شود و در فاز دوم این محصولات در 4 هزار فروشگاه عرضه خواهد شد.»

علیزاده فاز سوم اجرای طرح شبکه توزیع محصولات رسانه های دیجیتال را مربوط به کل کشور عنوان کرد و گفت: «این محصولات ظرف یک‌سال آینده در تمامی فروشگاههای بزرگ سراسر کشور عرضه خواهند شد.»

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آغاز فاز نخست اجرای این طرح را قبل از ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: «اولویت توزیع محصولات نرم افزاری مربوط به محصولات فاخر تولید داخل و نیز محصولات خارجی مورد استفاده خانوار ایرانی است که دارای مجوز توزیع و پخش در کشور هستند.»

منبع: مهر