Gerdab.IR | گرداب

گوگل "میبو" را خرید و خدماتش را تعطیل کرد

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

یکی از خدمات محبوب میبو دسترسی تحت وب به مسنجرهای مطرح اینترنتی مانند یاهو بود که از این پس متوقف می‌شود.

به گزارش گرداب به نقل از پی سی مگ، یک هفته پس از خریداری پلتفرم اجتماعی "میبو" به وسیله "گوگل"، این شرکت از تعطیل شدن خدمات اینترنتی یاد شده از ماه آینده خبر داد.

قرار است خدمات میبو از 11 جولای متوقف شود. خود این شرکت با صدور اطلاعیه ای بر روی وب سایتش این مسئله را تایید کرده است. یکی از خدمات محبوب میبو دسترسی تحت وب به مسنجرهای مطرح اینترنتی مانند یاهو بود که از این پس متوقف می شود.

همچنین ابزارک های تحت وب میبو و تمامی برنامه های همراه ساخت این شرکت هم از خدمات رسانی بازخواهند ایستاد. این اقدام گوگل با واکنش منفی بسیاری از کاربران میبو مواجه شده که معتقدند گوگل با این کار قصد دارد دسترسی رقبای خود مانند مایکروسافت و یاهو را به سرویس های جذاب تحت وب قطع کند.

تنها سرویس میبو که کماکان برای کاربران قابل دسترس خواهد بود، میله ابزار این شرکت است که قرار است در جهت تبلیغات مخفی به نفع گوگل امکانات و ویژگی های تازه ای به آن اضافه شود. به کاربران خدمات چت میبو تنها یک ماه فرصت داده شده که تاریخچه و جزئیات چت های خود را بارگذاری کنند. گوگل هفته گذشته با پرداخت 100 میلیون دلار میبو را خریداری کرد.

منبع: فارس