Gerdab.IR | گرداب

جاسوسی یهودیان فرانسوی برای موساد

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۱

تمام اين مسائل من را مجاب به نوشتن دو کتاب در مورد چگونگي فريب تعداد زيادي يهودي ساکن فرانسه، آمريکا و ديگر مکان‌ها از سوی موساد و کمک به آنان در مقابل هجمه تبليغاتي آنها (موساد) کرد.

به گزارش گرداب، "ژکوب کوئن"، نويسنده فرانسوي کتاب جديدي را منتشر کرده که در آن فاش مي‌کند، موساد با فريب يهوديان عادي در فرانسه، آنها را به عنوان ماموران مخفي به کار مي‌گيرد.

اين کتاب تحت عنوان "خداوند به بيت لحم برنخواهد گشت"، به طور عمقي به بررسي جاپاي رژيم صهیونیستی در فرانسه پرداخته و اولين کتابي است که به افشاي نفوذ سازمان جاسوسي موساد و فعاليت‌هاي آن در داخل خاک فرانسه دست مي‌زند.

بر پايه اين گزارش، اين کتاب به "سَيَنيم" (ماموران مخفي موساد) که يک لفط عبري نه چندان شناخته شده در فرانسه است، اشاره مي‌کند.

کوئن گفت: «من به عنوان مثال به آنچه که ارتباطات آنهاست اشاره مي‌کنم. "گيلعاد شليط" سرباز را به ياد بياوريد. وي کاملا ناشناخته بود و ظرف چند روز نام وي در تمام جهان معروف شد؛ کار سينيم چيست؟»

شليط که داراي تابعيت فرانسوي نيز هست، يک نيروي صهیونیستي بود که سال ۲۰۰۶ در جريان حمله این رژیم به غزه از سوی جنبش مقاومت فلسطيني حماس دستگير شد. وي به مدت ۵ سال در حبس بود و سال ۲۰۱۱ به دنبال توافق تبادل زندانيان آزاد شد.

کوئن که خود يک يهودي است و اعضاي خانواده وي در سرزمين‌هاي اشغالي زندگي مي‌کنند، به دليل نوشتن کتاب‌هايش مورد حمله قرار گرفته است.

اين نويسنده مي‌گويد، نوع برخورد با وي به دليل عقايد و کتاب‌هايش به او کمک کرده است که دستگاه صهیونیست را به خوبي شناخته و اين امر او را به شدت تبديل به یک فرد ضدصهيونيسم کرده است.

وي در اين رابطه گفت: «تمام اين مسائل من را مجاب به نوشتن دو کتاب در مورد چگونگي فريب تعداد زيادي يهودي ساکن فرانسه، آمريکا و ديگر مکان‌ها از سوی موساد و کمک به آنان در مقابل هجمه تبليغاتي آنها (موساد) کرد.»

بر پايه اين گزارش، يک شب قبل از انتشار اين کتاب، مکان انتشار آن با ديوار نويسي مورد حمله قرار گرفت. با وجود اين، کوئن مي‌گويد که از اين امور نترسيده و قصد دارد کتاب سوم خود را بنويسد.

منبع: پرس تی وی