Gerdab.IR | گرداب

رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا، هم‌پیمان علیه سوریه

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۱

برای عوض کردن زمین بازی و به منظور تضعیف نیروی هوایی ارتش سوریه منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا چگونگی ارسال موشک های ضدهوایی "استینگر" برای مخالفان سوری را بررسی می کنند.

به گزارش گرداب، سایت صهیونیستی "دبکا فایل" فاش کرد که رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا قصد دارند با ارسال موشک های ضدهوایی "استینگر" به مخالفان سوری زمین بازی در سوریه را به نفع مخالفان این کشورتغییر دهند.

آمریکا پیشتر به‌طور مخفیانه مجوز دادن این موشک ها از سوی ترکیه به مخالفان سوری را داده است.

در پی شکست گروه های مخالف سوری در نبرد با ارتش سوریه در شهر حلب و دیگر نقاط این کشور این سایت صهیونیستی فاش کرد که برای عوض کردن زمین بازی و به منظور تضعیف نیروی هوایی ارتش سوریه منابع اطلاعاتی این رژیم، ترکیه و آمریکا چگونگی ارسال موشک های ضدهوایی "استینگر" برای مخالفان سوری را بررسی می کنند.

به اعتراف این منبع صهیونیست ترکیه این موشک ها را تحت لیسانس آمریکا تولید می کند و برای دادن این موشک ها به طرف سوم باید به‌طور رسمی اجازه آمریکا را دریافت کند که آمریکا پیشتر بعد از هدف قرار گرفتن جنگنده ترکیه از سوی ارتش سوریه بی‌سر و صدا این اجازه را به ترکیه داده است تا این موشک ها را در اختیار گروه های مسلح سوری قرار دهد.

منبع: مهر