Gerdab.IR | گرداب

هژمونی شبکه‌های اجتماعی در انتخاب جوایز اسکار + اینفوگرافی

تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۱

چند سالی است که شبکه‌های اجتماعی به کمک سیاستمداران آمده‌اند تا در تمامی عرصه‌های زندگی، انسان را طبق اهداف خود هدایت کنند. آن‌ها حتی پای این شبکه‌ها را به فستیوال‌های هنری جهانی باز کرده‌اند و نظرات مردم در شبکه‌هایی نظیر فیس‌بوک، که قابلیت خط‌دهی و عملیات روانی دارد را مبنای نظرات مردم به عنوان عاملی برای انتخاب جوایزی نظیر اسکار قرار داده‌اند.

به گزارش گرداب، چند سالی است که شبکه‌های اجتماعی به کمک سیاستمداران آمده‌اند تا در تمامی عرصه‌های زندگی، انسان را طبق اهداف خود هدایت کنند. آن‌ها حتی پای این شبکه‌ها را به فستیوال‌های هنری جهانی باز کرده‌اند و نظرات مردم در شبکه‌هایی نظیر فیس‌بوک، که قابلیت خط‌دهی و عملیات روانی دارد را مبنای نظرات مردم به عنوان عاملی برای انتخاب جوایزی نظیر اسکار قرار داده‌اند.

در این راستا "گروه مِلت‌واتر" در طی چند ماه گذشته شبکه‌های اجتماعی‌ای نظیر فیس‌بوک و توییتر را بررسی کرده است و بر اساس نظرات و یا گفتگو‌های انجام شده در این شبکه‌ها پیرامون شش بخش اصلی جوایز اسکار؛ دو روز پیش از اعلام این جوایز، اینفوگرافیکی را ارائه داده است که در زیر برای شما نشان داده خواهد شد.

حال شما می‌توانید با توجه به این پیش‌بینی‌ها و اسامی اعلام شده در طی روز گذشته به تاثیر این شبکه‌ها در جهت‌دهی فکری انسان‌ها حتی در یک رویداد ظاهرا هنری پی ببرید.

هژمونی شبکه‌های اجتماعی در انتخاب جوایز اسکار
برای مشاهده اینفوگرافیک در ابعاد اصلی روی عکس کلیک کنید