Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "قطعه 26"؛

اسکار سیاسی نیست!

تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۰

هی! اوبامای سیاه کار! فیلم و جایزه و سن و کراوات و کف زدن و شو و نمایش با تو، فتح الفتوح در خیبر و بدر با ما…

گرداب- "اسکار"، سیاسی نیست. "هالیوود" سیاسی نیست. سیاست‌های فرهنگی شیطان بزرگ، سیاسی نیست. سپر دفاع ضد موشکی، سیاسی نیست. "گوآنتانامو" سیاسی نیست. ناتوی فرهنگی سیاسی نیست. سیاست خارجی "بوش" و "اوباما" سیاسی نیست. اتاق بیضی سیاسی نیست. کراوات سیاسی نیست. دروغ ۱۱ سپتامبر، سیاسی نیست. جنگ علیه عراق و افغانستان، سیاسی نیست. ناکازاکی و هیروشیما و جنگ ویتنام و کشتار فرقه دیویدیه، سیاسی نیست.



کودتای ۲۸ مرداد، سیاسی نیست. کشتن ملت مظلوم پاکستان، سیاسی نیست. استعمار و استکبار، سیاسی نیست. ترور علم الهدای "خامنه‌ای" در کوی علم و فن آوری، سیاسی نیست. خونی که از سبیل "جان بولتن" می چکد، سیاسی نیست. حمایت از منافقین، سیاسی نیست. بمب مسجد ابوذر، یک روز قبل از حادثه ۷ تیر، سیاسی نیست. مجروح کردن دست یمین رهبر ما، سیاسی نیست. پول دادن به سران فتنه از جیب مردم آمریکا، سیاسی نیست. جایزه دادن به عمله شلیک علیه هواپیمای مسافربری ایران، سیاسی نیست.

 نیرنگ، سیاسی نیست. تفنگ و توپ و تانک، سیاسی نیست. چراغ سبز نشان دادن به آل خلیفه وحشی، سیاسی نیست. بمب فروختن به آل سعود، سیاسی نیست. "ایران هراسی" سیاسی نیست. حمایت از سران فتنه و نفاق، سیاسی نیست. VOA سیاسی نیست. خرمهره نوبل، سیاسی نیست. ۲۰۰ کلاهک اتمی رژیم صهیونیستی، سیاسی نیست. گلوله آمریکایی‌ها درون سینه بچه‌های کانال پرورش ماهی، سیاسی نیست. ترکش خانه کرده در گلوی رزمنده شرق ابوالخصیب، سیاسی نیست. با شنی تانک، روی سینه دلاوران هویزه رفتن، سیاسی نیست. تحریم و تهدید و جنایت، سیاسی نیست. آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای سیاسی نیست. سازمان ملل، سیاسی نیست. کشتی "بریجتون" سیاسی نیست. گاز خردل ساخت کشور فرانسه، سیاسی نیست. گاز فلفل در چشم دانشجویان آمریکا سیاسی نیست. حمله به چادرنشینان مظلوم جنبش ۹۹ درصد سیاسی نیست. نقشه کشیدن برای ترور حاج قاسم، سیاسی نیست. یتیم کردن علیرضای ۴ ساله، پسر مصطفای شهید شریف، سیاسی نیست. کشتن داماد کربلای ۵ جلوی چشم حاج بخشی، سیاسی نیست. آن بمب آمریکایی که ۳۸ نفر را در یک عروسی هرات کشت، سیاسی نیست…

و به اسم آزادی، ما بچه های "خیبر" و "بدر" هرگز اجازه نمی دهیم که دیکتاتوری بر جهان حکومت کند… و به اسم جایزه قشنگ هالیوود، تفنگ بدترکیب سربازان وحشی اوباما… دنیا دیگر دنیای قبل نیست!

موریانه تاریخ، اضلاع مثلث زر و زور و تزویر را خورده است، اما کاش نبرند زبان آن کودک گستاخ و بازیگوش و "سلحشور" را که بتواند فریاد برآورد؛ آهای مردم! لخت و برهنه است پادشاه نظام سلطه. اینکه لباس ندارد!! آهای مردم! عریان تر از گلشیفته، خودشیفته های غرب‌اند!

 آهای مردم! سمفونی حاشیه‌ها، به کمک نظام سلطه آمده، تا صدای شکستن استخوان لخت آمریکا در منطقه و جهان، شنیده نشود، تا خبر بدر و خیبر مخابره نشود، تا برگردانند ما را به دوره شعب شبیخون فرهنگی… به دوره نوبل و خرمهره هایش!

آهای سلمان هراتی! علیه کاخ سفید، این شعر سفید توست که دارد تعبیر می شود.

آهای مهدی رجب بیگی! دانشجوی پیرو خط امام! تو رفتی، اما امروز، به خط زده‌اند هسته های مقاومت خمینی.

آهای متوسلیان! اوباما دارد منت خامنه‌ای را می‌کشد در نامه‌اش، و شاگرد خامنه‌ای در حزب الله لبنان دارد ادب می کند رژیم صهیونیستی را. کجایی دلاور؟! کجایید دلاوران؟!

ایرانی‌ها مردمی صلح طلبند، اما کور نیستند که "مرگ بر آمریکا" نگویند. ایرانی‌ها مردمی صلح طلبند، اما آمریکا، از غرب مرز ما، صدام را شیر می‌کند و از شرق مرز ما بن‌لادن و تریاک و حشیش و… را. ایرانی‌ها مردمی صلح طلب‌اند، اما یانکی‌ها، دانشمندان هسته‌ای ما را می کشند، و با آن یکی دست‌شان، اسکار می‌دهند که سیاسی نیست. گلدن گلوب اصلا سیاسی نیست. گلوله گلوب سیاسی نیست. بمب گلوب سیاسی نیست. ترور گلوب سیاسی نیست…

آهای مردم! مبادا شهروند مطیعی شویم برای دهکده جهانی! و به جای بدر و خیبر، به جای تماشای شکستن غرور غرب، به جای دیدن غروب غرب، و به جای اینکه کمک کنیم به حاج احمد تا پرچم اسلام را بهتر در "انتهای افق" بکوبد، اسیر حواشی شویم. توپ جمهوری اسلامی، امروز در محوطه ۱۸ قدم اتاق بیضی است؛ حواس‌تان هست؟! اسیر تماشاگرنمایی نشویم که دارد لیزر می‌اندازد روی چشم دروازه‌بان ما!! توپ اصلا زمین ما نیست، بلکه زمین دشمن است، اما آمریکا داور را خریده! و چندتایی از تماشاگران ما را! و به اینها جایزه می دهد تا دنیا و ما، نبینیم فتح الفتوح کودک ۶ ماهه بحرین را.

امروز، عریان اصل کاری، نظام سلطه است!! انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و قیام ۹۹ درصد، رسما لخت کرده‌اند آمریکا را و کنار زده‌اند از مجسمه آزادی، پرده پندار تزویر را… و خرمهره نوبل را… و اینک، گلدن گلوب، آمده است تا با هیاهو، به آمریکا تنفس مصنوعی دهد! آمریکا دارد در واقعیت از ما سیلی می خورد و در فیلم و جایزه و روی سن، جبرانش می کند!!

یکی جایزه می‌دهد، یکی جایزه می‌گیرد، و دیگری این خبر را در بوق می کند و به حاشیه ها دامن می‌زند، تا من و تو نشنویم صدای شکستن استخوان نظام سلطه را. فیلم، فیلم است، اما واقعیت را، خیبر و بدر را جمهوری اسلامی دارد کارگردانی می کند. "سمفونی حاشیه ها" از بیرون و درون، هدفش این است: یادمان برود که خاورمیانه دارد روی انگشت سپاه قدس می درخشد!

من مانده ام، چرا گلدن گلوب را به بچه‌های جلوه ویژه تسخیر وال استریت نمی‌دهند، و چرا سروده‌های مطهر "آیات القرمزی" نوبل نمی‌گیرد؟!… بابانوئل دست نزد برای سروده‌های "سلمان هراتی"، و نوبل علمی را ندادند به "مصطفای شهید" شریف که در اوج تحریم، غنی کرد ما را با غنی سازی. یکی را می کشند و دیگری را روی سن می برند… و همین کارها را می کنند که دنیا، حرف اول و آخرش این است: "مرگ بر آمریکا".

ایرانی‌ها مردمی صلح طلبند، اما صلح با ابلیس، خط قرمز ماست. ما از این پیچ حساس تاریخ، با موفقیت عبور می کنیم و اجازه نمی دهیم هجوم حاشیه ها، فتح الفتوح ما را به حاشیه ببرد. ما برای گرفتن انتقام خون تاریخ و جغرافیا از آمریکا، الگوی جهان مبارزه ایم. ایرانی ها مردمی صلح طلبند، اما آنکه علیه الگوی ملل آزاده دنیا، متوسل به ۸ سال جنگ تحمیلی و ۸ ماه جنگ تحلیلی و ترور دانشمندانش می شود، روی جنگ و انتقام ما را باید ببینید، نه روی صلح و صفای ما را، که ما هرگز صلح طلب تر از ۹۹ درصد مردم دنیا نیستیم!!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

هی! اوبامای سیاه کار! فیلم و جایزه و سن و کراوات و کف زدن و شو و نمایش با تو، فتح الفتوح در خیبر و بدر با ما… پس بگذار "نتانیاهو" قضاوت کند که خاورمیانه دست کیست؟! به زودی، ما "قدس" را از خدا جایزه خواهیم گرفت. روی این سن، دنیایی باید بدرخشد. "نباء عظیم" در راه مخابره است…

قطعه 26