Gerdab.IR | گرداب

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات:

زیرساخت تبدیل ایران به هاب منطقه فراهم شد

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۸۹

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با تبدیل ایران به هاب ارتباطی منطقه خاورمیانه علاوه بر بهینه سازی ارتباطات تلفنی ملی و بین المللی کشورمان، امکان مدیریت کامل بر این ارتباطات در شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم می شود.

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با بهره برداری از شبکه سیگنالینگ مستقل کشوری، زیرساخت لازم برای تبدیل ایران به هاب منطقه خاورمیانه تامین شد.

به گزارش گرداب به نقل از مهر، حسن کریمی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت بر ایجاد و افزایش درگاههای بین المللی برای تبادل ترافیک با دیگر کشورها تاکید دارد گفت: با بهره برداری از شبکه سیگنالینگ مستقل کشوری هم اکنون امکان ترانزیت ارتباطات بین الملل سایر کشورها از مسیر کشورمان فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه، ایران بازیگر اصلی ترافیک ارتباطات بین الملل در منطقه خاورمیانه خواهد بود گفت: با تبدیل ایران به هاب ارتباطی منطقه خاورمیانه علاوه بر بهینه سازی ارتباطات تلفنی ملی و بین المللی کشورمان، امکان مدیریت کامل بر این ارتباطات در شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم می شود.

معاون طرح و توسعه شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه این طرح امکان ترانزیت پیامهای سیگنالینگی را برای ساده سازی و بهینه سازی ارتباطات در شبکه زیرساخت فراهم می کند اضافه کرد: پروژه هاب ارتباطی منطقه علاوه بر بهینه سازی ارتباطات مراکز بین شهری و بین الملل از امکان پردازش بالای علائم ارتباطی بین مراکز شبکه برخوردار است.