Gerdab.IR | گرداب

اینترنت پرسرعت برای روستاهای بالای 20 خانوار

تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳

معاون رئیس جمهوری از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در تمام روستاهای بالای 20 خانوار خبر داد.

به گزارش گرداب و به نقل از ایرنا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اینترنت پرسرعت در تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور راه اندازی شده و روستاییان می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

سیدابوالفضل رضوی در جمع فرمانداران آذربایجان غربی افزود: در این خصوص تفاهم نامه ای بین دستگاههای اجرایی مسئول منعقدشده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

وی اضافه کرد: توسعه خدمات زیربنایی و دیگر خدمات رفاهی در روستاها ازجمله برنامه های دولت به شمار می رود که این امر با برنامه ریزی های متعدد در دست اجراست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور بااشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به توسعه روستاها دارد، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای پیگیری و رفع مشکلات روستاییان به کار گرفته و در صورت مشارکت جدی روستاییان در فعالیت های مرتبط، دولت آمادگی دارد تسهیلات ویژه ای در اختیار روستاییان و سرمایه گذاران قرار دهد.

رضوی افزود: مناطق روستایی ویژگی های بکری در راستای جذب گردشگر دارند و از این طریق می توانند درآمدزایی کنند که این امر نیازمند برنامه ریزی و مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط با روستانشینان است.