به گزارش
گرداب و به نقل از فارس، تعداد کاربران فعال سایت اینستاگرام در هفته گذشته به 300 میلیون نفر در
ماه رسید و با این حساب توئیتر با 284 میلیون کاربر فعال در ماه از رقیب
قدیمی عقب افتاد.
همین مساله موجب شد تا خبرنگاری از «ایوان ویلیامز»
یکی از موسسان توئیتر در این مورد سوال کند و از او بپرسد در مورد جلو
افتادن اینستاگرام از توئیتر از نظر میزان کاربران چه احساسی دارد.
اما پاسخ
زننده ویلیامز به این سوال خبرنگار مذکور را شگفت زده کرد. وی گفت: به درک!
این مساله هیچ اهمیتی ندارد.
اینستاگرام در سال 2012 با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری شد و از آن زمان به یکی از رقبای جدی توییتر مبدل شده است.
ویلیامز
در توضیح پاسخ خود گفت: فیس بوک سرمایهگذاران را متقاعد کرده که مهم ترین
معیار تعداد کل کاربران یک سایت است، اما من معتقدم مساله مهمتر میزان
مشارکت کاربران در یک سایت است. توئیتر در این زمینه برتری دارد و همان
چیزی است که می خواهیم باشد.
وی
افزود: توئیتر شبکه ای برای به اشتراک گذاری آنی اطلاعات است و هر چیزی در
جهان اتفاق می افتد در توئیتر منعکس می شود. اگر وضعیت این طور باشد به درک
که اینستاگرام کاربران بیشتری دارد که به عکس های زیبایش نگاه کنند.