Gerdab.IR | گرداب

مدیر عامل اپراتور دوم تلفن‌همراه خبر داد:

یکصدهزار سیم‌کارت ایرانسل اینترنت 4G دارند

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

مدیر عامل اپراتور دوم تلفن‌همراه گفت: از بهمن‌ماه تعرفه بسته‌های اینترنتی این اپراتور به حالت قبل بازگشته است.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل در جمع خبرنگاران از بازگشت تعرفه برخی بسته‌های اینترنتی این اپراتور به حالت قبل در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: تعرفه اکثر بسته‌ها شامل بسته‌های پرمصرف ایرانسل به قیمت قبلی بازگشته است و قیمت برخی بسته‌‌ها که تغییر نکرده بود نصف شد.

اعلام نظر مثبت شرکای ایرانسل برای بورسی شدن
مدیرعامل اپراتور دوم تلفن‌همراه درباره واگذاری سهام ایرانسل در بورس گفت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرکای ایرانسل ورود پیدا کردند و اعلام کردند که به دلیل فراهم نبودن شرایط عرضه سهام در سال 93 برنامه در سال 94 نسبت به انجام مقدمات بورسی شدن اقدام می‌کنند. آغاز مقدمات بورسی شدن اوایل تیر ماه قید شده، زیرا معمولا جلسات مجمع‌ها و سال مالی شرکت‌ها در تیر ماه است.

وی ادامه داد: بورسی شدن مقدماتی دارد از جمله تبدیل شدن از سهامی خاص به سهامی عام که شرکا اعلام کرده‌اند برنامه واگذاری از تیر و مرداد ماه خواهد بود.

100 هزار سیم‌کارت 4G شد
دزفولی آمار سیم‌کارت‌هایی که 4G شده‌اند را 100 هزار سیم‌کارت اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون 80 درصد شهر تهران تحت پوشش 3G و 4G  است و در سه ماهه اول سال 94 پوشش خوبی برای 3G و برخی مناطق 4G ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل اپراتور دوم افزود: تقریبا تمام شهرهای اصلی کشور مجهز به نسل سه هستند و برای مسافرت‌های نوروزی نیز شهرهایی که تعداد مسافران بالایی دارند مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. 

سیم‌کارت‌های ایرانسل تنها از داخل تهیه شده است
وی درباره هک شدن سیم کارت‌های ایرانسل و شنود اطلاعات آنها نیز گفت: سیم‌کارت‌های ایرانسل تنها از داخل تهیه شده است، حتی سیم‌کارت‌های جمالتو نیز از نمایندگی ایران جمالتو تهیه شده است و مراحل فعال‌سازی و نصب برنامه آنها در ایران انجام شده است. ما نیز بررسی‌های خود را آغاز کرده‌ایم و این رخداد زنگ خطر بالقوه را به صدا درآورد البته موضوع امنیت همواره مدنظر ما بوده است.

دزفولی درباره جاسوسی از ایمیل‌ کارکنان ایرانسل نیز گفت: شبکه ایرانسل داخلی است و روی اینترنت قرار ندارد.