پاسخگویی رایگان آنلاین به مشکلات رایانه‌ای و اینترنتی

تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴

به تبعیت از رشد فناوری و کاربردهای IT، انجمن‌های اینترنتی متعددی برای پرسش و پاسخ بین اهالی اینترنت شکل گرفت و حتی کسب‌و کارهای جدیدی نیز برای پاسخ‌گویی به مشکلات آنها ایجاد شد. این تجارت چند سالی است در ایران نیز جای خود را پیدا کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، با فراگیر شدن کاربردها و ابزارهای فناورانه از جمله رایانه، اینترنت و حتی موبایل، سوال‌ها و مشکلات مرتبط نیز پیش‌روی کاربران این ابزارها قرار گرفت.

به تبعیت از رشد کاربردهای فناوری اطلاعات، فروم‌ها (انجمن‌های اینترنتی) متعددی برای پرسش و پاسخ بین اهالی اینترنت شکل گرفت و حتی کسب‌و کارهای جدیدی نیز برای پاسخ‌گویی به مشکلات آنها ایجاد شد. این تجارت چند سالی است در ایران نیز از ایده‌های استارتاپی شکل گرفته و اکنون تقریبا جای خود را پیدا کرده است.

در این بازار، مرکز پاسخ گویی آنلاین به مشکلات رایانه‌ای «اف یک» به آدرس irf1.com از طریق گفت‌وگوی اینترنتی (چت) به رایگان به سوالات کاربران ICT پاسخ می‌دهد. وجه تمایز این خدمت مشاوره در پاسخ گویی اینترنتی رایگان کارشناسان آن به کاربران است و مردم می‌توانند پاسخ سوالات خود را درباره موضوعات مختلف از جمله ویندوز، اینترنت، نرم افزار و سخت افزار، راه‌های مقابله با ویروس‌ها، گوشی‌های هوشمند دریافت کنند.

امکان استفاده از مشاوره و پاسخ‌گویی رایگان تلفنی نیز در ساعت 13 تا 14 هر روز و در تمامی اعیاد برای کاربران فراهم است.