Gerdab.IR | گرداب

این روزها حال توئیتر خوب نیست!

تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴

این روزها با وجود رشد سود سهام توئیتر روز به روز تعداد کاربران و کارمندان خوبش رو به کاهش است.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با وجود رشد 61 درصدی در آمد توئیتر در ماه های اخیر،کاربران آن روز به روز رو به کاهش اند که علت آن عدم آشنایی کاربران با نحوه و چگونگی استفاده از توئیتر است.

به گفته مسئولین ارشد توئیتر اگرچه نام این شرکت نامی آشنا در میان کاربران است،ولی بسیاری از کاربران با امکانات و ویژگی های آن آشنا نبوده و نمی دانند که چرا و چگونه باید از این امکانات استفاده کنند و اندک کاربرانی هستند که توئیتر خود را روزانه چک می کنند و این باعث کاهش رشد کاربران توئیتر شده است. 

یکی از سهام داران اصلی توئیتر به نام Jack Dorsey گفت که طراحی این شبکه اجتماعی باید تغییر کند،اگرچه کار ساده ای نیست.طراحی آن باید طوری شود که که کاربران راه استفاده از آن را به سرعت بگیرند.

در هفت ماه اخیر با وجود پیشرفت تولیدات و محصولات توئیتر،فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

با وجود اینکه توئیتر گفت که در کشورهای در حال توسعه 12 میلیون نفر با فرستادن پیغام های متنی تقاضای دسترسی به این خدمات توئیتری را دارند ولی در سه ماهه اخیر فقط دو میلیون نفر به این شبکه اجتماعی پیوسته اند و جمعیت آن به 304 میلیون نفر رسیده است.

امسال سود سهام توئیتر 502 میلیون دلار بوده که بیشتر آن از طریق تبلیغات به دست آمده است ولی این افزایش سود به معنای زیان 137 میلیون دلاری این شرکت هم هست از آن جایی که برای جذب و نگه داشتن کارمندانش هزینه های بالایی متحمل شده است و در بازار سهام عملکرد خوبی نداشته است.