Gerdab.IR | گرداب

تصاویر را در اسمارت فون ویرایش کنید

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

اپلیکیشن های بسیاری برای ویرایش عکس تولید و روانه بازار فناوری شده اند اما برخی از آنها به دلیل دارا بودن تصاویر و همینطور افکت های متنوع با استقبال بیشتری مواجه می شوند.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری مهر، کاربران اسمارت فون ها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص ویرایش عکس می توانند افکت یا حالات مختلفی را به تصاویر اضافه یا حذف کنند.

یکی از اپلیکیشن هایی که از ویژگی های منحصر به فردی برای ادیت عکس برخوردار است، برنامهCymera است. این برنامه عنوان برترین و پرکاربردترین برنامه تهیه عکس های سلفی را به خود اختصاص داده که با دارا بودن افکت های متفاوت و متنوع می تواند تجربه جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.
 
یکی از ویژگی های این برنامه نسبت به برنامه های قبلی را می توان در انتخاب افکت و تصاویر قبل از عکس گرفتن دانست. با استفاده از این برنامه می توان تصاویر متفاوتی را در کنار یکدیگر قرار داد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت  beauty feature اشاره کرد. این ویژگی منحصر به فرد به صورت خودکار به روتوش عکس پرداخته تا تصاویر خروجی زیباتر شوند.
 
کاربران پس از ویرایش تصاویر می توانند آنها را در صفحات اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و ... به اشتراک بگذارند. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید را برخوردار است.