Gerdab.IR | گرداب

مسئولان رجايي را الگو قرار دهند

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

رئیس سازمان پدافند غیر عامل عنوان داشت: مسئولان و مديران مي بايد با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي شهيدان رجايي و باهنر آنان را الگوي هميشگي خود قرار دهند.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران جوانسردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی هفته دولت را به دولت، مسئولان و تمامی کارمندان ایران اسلامی تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:  
 
روزهای نخست شهریور ماه هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است که نمونه های عینی و حقیقی خدمتگزاران صادق مردم هستند. شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود در راس دولت جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ، الگوی خدمت خالصانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جاودانه ساختند.
 
در نظام اسلامی، فلسفه وجودی دولت ها براساس خدمت ‌رسانی به مردم پایه ریزی شده است و دولت مردان در آن، از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و تحقق بسیاری از اهداف به دست آنان است، همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است ،چنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛" ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است."
 
در طول 37 سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد، دولت های مختلف با پشتوانه و رای مردم روی کار آمده اند و همواره تحت حمایت رهبری انقلاب قرار داشته اند که این دو ویژگی مهم موجب شده تا دولت ها در راه خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.
 
هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت ؛سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكو است كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، براي ساختن ايران اسلامی مقتدر، استوارو پایدار.
 
بي شك مسئولان و مديران مي بايد با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، که مقام معظم رهبری حضرت  آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند:" شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود."

آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز و تلاش و كوشش در راه تعالي ميهن اسلامي، و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ( همدلی و همزبانی دولت و ملت) و همچنین الگوی چشم انداز کشور، گام برداشته و زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه پایداری ومصون سازی ، سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آورند.