Gerdab.IR | گرداب

۲۵ هزار بازی ویدیویی به یوتیوب اضافه شد

تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

شرکت یوتیوب بعد از ناکامی در خرید شرکت توییچ خدمات اختصاصی خود را در حوزه بازی‌های ویدیویی راه اندازی کرده است.

به گزارش گرداب فارس به نقل از فورچون نوشت، توییچ شبکه ای برای تسهیل دسترسی به انواع بازی های ویدیویی از طریق اینترنت است که کاربران را از نصب بازی بی نیاز کرده و اجرای آنها را در محیط آنلاین ممکن می کند.
 
توییچ بعد از کشمکش های بسیار در نهایت در سال گذشته به قیمت یک میلیارد دلار توسط آمازون خریداری شد و مدیران یوتیوب به این نتیجه رسیدند که باید از روش دیگری برای ارائه خدمات بازی های ویدیویی استفاده کنند.
 
خدمات بازی یوتیوب که ظرف چند ساعت آینده راه اندازی می شود دسترسی به 25 هزار بازی را برای کاربران ممکن کرده و فعلا به زبان انگلیسی در دسترس است. برنامه های تلفن همراه این خدمات هم برای آندروید و آیفون در دسترس است. این برنامه ها در انگلیس و آمریکا قابل استفاده است و به زودی کشورهای دیگری نیز از این خدمات بهره مند می شوند.
 
یوتیوب امیدوار است صدها میلیون نفر به استفاده از این خدمات علاقه نشان دهند و منبع درآمدی تازه ای برای گوگل از همین طریق ایجاد شود. امروزه میلیون ها نفر بر روی اینترنت به اجرای بازی های ویدیویی می پردازند و ساعت های متمادی از وقت خود را به این کار اختصاص می دهند. وقت اختصاص یافته به این کار نسبت به سال گذشته 75 درصد افزایش یافته است.