Gerdab.IR | گرداب

افتتاح دانشگاه فناوری‌های نوین آمل

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

ساختمان دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، فرماندارآمل، امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد .

به گزارش گرداب از مهر، مجتبی شریعتی نیاسر در افتتاح ساختمان دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل با قدردانی از کمک های خانواده تفضلی و دیگر خیرین شهرستان آمل در آماده سازی این دانشگاه گفت: با ورود بخش خصوصی و حمایت خیرین، امکان پاسخگویی دولت به تقاضای بالای ورود به تحصیلات دانشگاهی افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: در موضوع افزایش کیفیت آموزشی نیز که نیازمند سرمایه گذاری برای تامین فضای فیزیکی و تامین تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و منابع انسانی هستیم، ورود بخش خصوصی و مساعدت خیرین یک ضرورت است.

شریعتی نیاسر با اشاره به اینکه در سال های گذشته خیرین جامعه بیشتر در ساختن مساجد و مدارس مشارکت داشتند، افزایش حضور آنان را در کمک به آموزش عالی بسیار قابل تحسین دانست که هم اجر معنوی دارد و هم به دولت در گسترش آموزش عالی رایگان یاری می کند.

به گزارش مهر، ساختمان دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل درچهار طبقه ، با مساحت ۲۴۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به بهره داری رسید که بخش قابل توجهی از منابع آن از محل کمک های خیرین آمل بویژه خانواده تفضلی فراهم شده است.