Gerdab.IR | گرداب

نانو و بهبود زیرساخت‌های مخابراتی

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

شرکت کورینت، نانو ابزار مخابراتی خود را به‌ منظور استفاده در شبکه‌ی انتقال اطلاعات در اختیار شرکت ردآیتی قرار می‌دهد.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ شرکت کورینت (Coriant)، یکی از ارائه‌دهندگان فناوری ارتباطات و انتقال اطلاعات، اخیراً اعلام کرده است که شرکت ردآیتی (redIT) از فناوری Coriant® 7100 Nano™ Packet Optical Transport Platform که نوعی نانو ابزار است، برای افزایش کیفیت زیرساخت‌های شبکه‌ای خود استفاده خواهد کرد.

 این نانو ابزار بر اساس فناوری منحصربه‌فرد شرکت کورینت ساخته شده‌ است. با این دستگاه می‌توان خدمات ارائه‌ی پهنای باند بالا را برای مصرف‌کنندگان بهبود داد. 7100Nano می‌تواند نیازهای رو به رشد موجود در دیتاسنترها و دیگر خدمات دهندگان را برآورده سازد. با این نانو ابزار شرکت‌های مخابراتی می‌توانند بر چالش‌های موجود در بخش ارتباط‌ دهی امن فائق آیند.

ردآیتی شرکتی است که در زیرساخت خود بیش از 3 هزار کیلومتر فیبر نوری دارد که این فیبرها در آمریکا و مکزیک مورداستفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، ردآیتی شبکه‌ی 5000 کیلومتری دارد که 2900 ساختمان را در شهرهای بزرگ پوشش می‌دهد.

این نانو ابزار امکان خدمات‌دهی برای پهنای باندهای پرسرعت را با کارایی بالا فراهم می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این فناوری استفاده از آن در حجم‌های کاری بالا است. یکی از مدیران این شرکت می‌گوید: «تمرکز ما روی کمک به بهبود زیرساخت‌های انتقال اطلاعات بوده به‌طوری‌که تفاوت قابل‌توجهی در خدمات‌دهی ایجاد کنیم. ما همکاری نزدیکی با ردآیتی داریم و نیازهای آن‌ها را کاملاً درک می‌کنیم.»