Gerdab.IR | گرداب

FBI؛ به دنبال جذب نیروهای سایبری جوان

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴

پلیس فدرال آمریکا برای انسجام نیروهای سایبری و جلوگیری از تهدیدات این حوزه، نیروهای جوان را به کار می‌گیرد.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ پلیس فدرال آمریکا (FBI) برای افزایش امنیت شبکه‌های خود و تقویت آن‌ها، در حال جذب نیروهای نوجوان و جوان است. همچنین FBI قصد دارد دوره‌ی امنیت رایانه برای دانشجویان در شهر پیتسبورگ (Pittsburgh)، اجرا کند.

این پلیس امیدوار است با جذب نیروهای نوجوان و جوان، شبکه‌های خود را در برابر حملات، امن نگه دارد. این دوره به دانشجویان اجازه می‌دهد با فناوری‌های سطح بالای امنیت سایبر آشنا شوند. همچنین پلیس فدرال اعلام کرد که اگر این دوره با موفقیت انجام شود، آن را در سراسر آمریکا برگزار می‌کند.

یکی از علت‌های جذب این نیروها در FBI، رویکردی است که در آمریکا در مورد هک کردن وجود دارد. برخی تحلیلگران معتقدند به دلیل افزایش استفاده از روش‌های هک در میان جوانان، این پلیس در نظر دارد با جذب این افراد، آن‌ها را به‌صورت منسجم و هدفمند به کار بگیرد.

پلیس فدرال مدعی است که با اولویت‌بندی نفوذها و حملات سایبری، آن‌ها را پیش‌بینی و از وقوع آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین FBI با همکاری سازمان‌های فدرال، مراکز سایبری دولتی و بخش خصوصی قصد دارد با جرائم سایبری مبارزه می‌کند. همچنین پلیس فدرال مدعی شد که این پلیس هدف حملات هکرهای دولتی و انجمن‌های سایبری قرار می‌گیرد.