Gerdab.IR | گرداب

پپسی تلفن هوشمند می سازد

تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع ناشناس چینی شرکت پپسی در حال تولید تلفن هوشمند است.

به گزارش گرداب از سایبربان؛ مدتی قبل شایعه‌ای منتشر شده بود که شرکت پپسی قصد دارد تولید تلفن هوشمند تولید کند. به تازگی یک منبع ناشناس چینی اطلاعات جدیدی در مورد این شایعه منتشر کرده که حقیقت داشتن این موضوع را قوت می‌بخشد.

بر اساس اطلاعاتی که این منبع ناشناس ارائه داده است، این تلفن هوشمند «Pepsi P1» نام دارد و در تاریخ 20 اکتبر (18 مهر) رونمایی خواهد شد. سخت‌افزار این تلفن هوشمند شامل نمایشگری 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 1080P، پردازنده‌ای 8 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی  باطری 3 هزار میلی‌آمپری می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این تلفن هوشمند قیمتی حدود 205 دلار خواهد داشت. البته این‌طور که به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد به طور مستقیم به تولید تلفن‌های هوشمند پرداخته و وارد این بازار رقابتی شود. پپسی احتمالاً حق تولید تلفن‌های هوشمند با استفاده از نام تجاری خود را به یک شرکت چینی فروخته است. با توجه به اینکه برند پپسی در تمام دنیا شناخته شده است، پپسی می‌تواند به راحتی و در مدت کم به سود بالایی دست پیدا کند.
 
برروز رسانی: شرکت پپسی این خبر و ورد خود به صنعت تولید تلفن‌های هوشمند را تایید کرد. این اولین حضور شرکت تولید نوشیدنی پپسی در صنعت فناوری اطلاعات است.