Gerdab.IR | گرداب

ساختن صدای حیوانات، سرگرمی جدید گوگل

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵

گوگل در حرکتی جدید برای گذراندن وقت در اینترنت، به ساختن صدای حیوانات اقدام کرده است.

به گزارش گرداب، با جست‌وجوی «what noise does a animal make»، به معنای «این حیوان چه صدایی دارد» و نام بردن حیوان مورد نظر، شما نتایجی شامل یک نمونه صوتی کوتاه از حیوان مورد نظر خود در سوال، از حیوانات معمولی در مزرعه گرفته تا حیوانات عجیب‌تر مثل نهنگ و فیل دریافت خواهید کرد.


بنابر این گزارش ؛ وب‌سایت تلگراف می‌نویسد گوگل ماموریت خود را به عنوان یک شرکت «سازمان‌دهی اطلاعات دنیا و مفید و در دسترس ساختن جهانی این اطلاعات» تعریف می‌کند که در حال حاضر ظاهرا این تعریف به ساختن صدای حیوانات رسیده است.

با جست‌وجوی «what noise does a animal make»، به معنای «این حیوان چه صدایی دارد» و نام بردن حیوان مورد نظر، شما نتایجی شامل یک نمونه صوتی کوتاه از حیوان مورد نظر خود در سوال، از حیوانات معمولی در مزرعه گرفته تا حیوانات عجیب‌تر مثل نهنگ و فیل دریافت خواهید کرد.

شما همچنین می‌توانید با جست‌وجوی «animal noises» به معنای صدای حیوانات، این روش را امتحان کنید و در آن صورت نیز گوگل، تصاویر حیوانات، نام‌هایشان و نمونه‌ای از صدایی که تولید می‌کنند را نشان می‌دهد.

انتخاب صدای این حیوانات محدود به 19 حیوان است شامل گورخر، بوزینه، گربه، شیر، گوزن، جغد، خوک، گاو، اردک، فیل، اسب، راکون، نهنگ بووهد، نهنگ کوهان‌دار، گرگ، خروس، گوسفند، ببر و بوقلمون.

این موضوع می‌تواند ابزاری آموزشی برای کودکان محسوب شود و والدین می‌توانند به کودکان خود، صداهای متفاوتی که حیوانات دارند را بیاموزند و البته همچنین ممکن است راهی برای اتلاف وقت در محل کار باشد.

منبع:عصر ایران