به گزارش
گرداب، امیر خوراکیان در بازدید از بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: در حال حاضر کاربری ابزارها عوض و بهرهبرداری از قالبها متفاوت شده است به عنوان مثال، بازیهای کاربردی بیش از یک سرگرمی دارند و یکی از چالشهای حوزه فرهنگ کشور برخورد انفعالی یا برخورد سلبی صرف با آثار منفی این ابزارهاست اما باید نقشه راهی داشته باشیم تا از ظرفیت مثبت موجود استفاده کنیم.
وی افزود: باید بررسی کنیم که مسئله اساسی در زمینه بازی و کلید طلایی حل آن چیست تا بتوانیم بخش عمدهای از مسائل را حل و باید از زاویه دید خانوادهها و مردم به مسئله نگاه کنیم و نیاز آنها را شناسایی کرده تا به آن پاسخ دهیم.
او ابراز کرد: در حوزه بازیهای رایانهای تهیه اسناد 30 درصد کار است و 70 درصد اقدامات پس از آن به حساب میآید که ما به دنبال آن و نقش قرارگاهی مرکز هستیم که هدف از این بازدید نیز بررسی ظرفیت، توانایی و آمادگی بنیاد برای اجرای آن 70 درصد است.