Gerdab.IR | گرداب

روش مدیریت مخابرات باید عوض شود

تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: شرکتی که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و می‌خواهد به یکپارچگی برسد، نمی‌تواند بدون تغییر نظام‌های مدیریتی به این مهم دست یابد.

به گزارش گرداب، علی بقایی رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره‌های پیشین و جدید شرکت‌های مخابرات ایران و ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه همگرایی و یکپارچگی شبکه ثابت و سیار کار سختی بود که شروع شد، اظهار کرد: اگر بحث همگرایی را لایه لایه کنیم شامل حوزه‌های فرهنگی، تکنولوژی، تجاری و سازمانی می‌شود.

رئیس جدید هیات مدیره همراه اول ادامه داد: بحث فرهنگی همگرایی مربوط به تغییر نگاه‌ها در درون و برون سازمان می‌شود و کار به نسبت سختی است که باید توجه جدی به آن شود.

وی عنوان کرد: شرکتی که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و می‌خواهد به یکپارچگی برسد، نمی‌تواند بدون تغییر نظام‌های مدیریتی به این مهم دست یابد.

او گفت: نظام‌های مدیریتی را باید تغییر دهیم و از شیوه‌های سنتی مدیریت فاصله بگیریم. اگر یکپارچه‌سازی انجام شود اما نظام مدیریتی تغییر نکند، نمی‌توانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم.