دهکده مقاومت "سپاه" در اختیار مال باختگان "پلاسکو"

دهکده مقاومت
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

مراسم یادبود سه شهید انقلابی بحرین و بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو امروز (یک‌شنبه ۳ بهمن ماه) با حضور حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گرداب، مراسم یادبود سه شهید انقلابی بحرین و بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو امروز (یک‌شنبه ۳ بهمن ماه) با حضور حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام گواهی طی سخنانی در این مراسم، با عرض تسلیت به هموطنان در پی حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو، حمایت‌های مردم، ارگان‌ها و سازمان‌ها از مال‌باختگان حادثه پلاسکو را نشان از وحدت و همدلی مردم دانست و افزود: زمانی که حجت‌الاسلام تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عیادت یکی از مجروحین آتش‌نشان رفت، تنها درخواست این آتش نشان دیدار با مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به شعار «ما لباس ایرانی می‌خریم»، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در صحنه حادثه پلاسکو و در فضای مجازی با سر دادن این شعار حمایت خود را از مال‌باختگان اعلام کردند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ ادامه داد: سپاه تهران طی پیامی حمایت خود را از بازماندگان و بازاریانی که نیازمند یک سرپناه برای ادامه فعالیت‌های خود در قالب تولیدی هستند، اعلام کرده و همچنین مکانی همچون دهکده مقاومت را برای ادامه فعالیت اقتصادی، در اختیارشان قرار خواهد داد.