پیام فرمانده سپاه به فرمانده ارتش

وحدت ارتش و سپاه ترکیبی مرصوص برای شکست دشمنان اسلام و نظام

وحدت ارتش و سپاه ترکیبی مرصوص برای شکست دشمنان اسلام و نظام
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶

فرمانده سپاه در پیامی خطاب به سرلشکر موسوی، با ستایش از رویش‌های ارزشی ارتش گفت: بی‌تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود.

به گزارش گرداب، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اظهار خرسندی از کیفیت برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در محضر فرماندهی معظم کل قوا و ستایش از رویش‌های ارزشی آن سازمان تأکید کرد: بی تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می رود.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر برادر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛ با احترام و تعزیت مصائب آل الله در ماه صفر

خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که از زمان انتصاب جناب عالی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقداماتی مبارک و تعالی بخش در حیات طیبه ارتش برای ایفای رسالت خویش، تدبیر و تجلی یافت.

امروز ارتش به برکت برخورداری از فرماندهی مکتبی، انقلابی، فکور و با تقوی، بیش از پیش در مسیر یک تحول بزرگ برای ساخت انقلابی خود قرار گرفته تا هندسی ای از قدرت برای انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان به ارمغان آورد که در آن وحدت و برادری در ارتش و سپاه حقیقتاً یک ضرورت محسوب می شود. بی تردید این وحدت، ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام خواهد شد.

خدای بزرگ را سپاگزاریم که اراده‌ی مخلصانه، دلسوزانه و جدی شما در تعمیق وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه و نیز مدیریت برجسته‌ی معنوی و ارزشی آن فرمانده فداکار در برگزاری مراسمی متفاوت، از نمایش صلابت دینی و تعهد به ولایت از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های آجا در محضر مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مایه افتخار، سربلندی و دلخوشی همگان قرار گرفت.

در پایان ضمن اعلام آمادگی همه جانبه‌ی سپاه برای همکاری همدلانه و شانه به شانه ی سپاه با ارتش در تمامی عرصه ها و نیز ستایش از این رویش های ارزشی، توفیق جناب عالی را در تحقق اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از ساحت ربوبی خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی