علاقمندان به خریدهای آنلاین از این به بعد می توانند از طریق استوری های شبکه اجتماعی اینستگرام این کار را انجام دهند و دیگر نیازی به خروج از محیط این برنامه ندارند.
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۷۳۴۵
به گزارش گرداب، پیش از این کاربران از طریق پست ها و فیدهای خبری اینستگرام قادر به خرید آنلاین بودند و حالا دامنه این خدمات توسعه یافته است.

بدین منظور برچسب ها یا استیکرهایی در نظر گرفته شده که همراه با آیکون کیف خرید قابل اضافه کردن به استوری‌های اینستاگرام خواهند بود و از این طریق کاربران با ضربه زدن بر روی این برچسب‌ها می‌توانند جزئیات بیشتری در مورد محصولات مطلوبشان دریافت کرده و آنها را خریداری کنند.

بر اساس آمار موجود هر روز 300 میلیون کاربر استوری های اینستگرام را مشاهده می کنند و بسیاری از آنها استوری‌های ارسالی شرکت های تجاری مشهور و برندها را برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه ترین تولیدات آنها به دقت مشاهده می‌کنند.

قرار است این خدمات ابتدا در دسترس چند شرکت تجاری مشهور مانند ادیداس، Louis Vuitton و  Aritzia قرار بگیرد و سپس حتی کاربران عادی هم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
برچسب اخبار:
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد